Jak długo trwa sesja GPRS?

Data: 2009-05-04 10:08:28
Autor: Piotr M
Jak długo trwa sesja GPRS?
Jak długo trwa? Tyle, na ile się ją ustawi? Czy oby na pewno sesja to tylko czas/stan w którym odbywa się transfer? Coś mi tu ten pan z Plusa kręci :) a i wiadomo że w trakcie bezczynności transmisja nie odbywa się. IMO sesja to stan w którym aktywne jest połączenie, bez względu za to czy transfer odbywa się czy nie. Np teraz, zaglądam sobie do Managera połączeń i mimo że jak byk informuje mi on że "Status - Połącz. (nieaktyw.)" to sesja dalej trwa. A z tego co wiem to jej czas można ustawić w telefonie, w Nokii nazywa się to "Czas trybu online", można sobie ustawić czas z przedziału minutowego 1-98 lub na nieograniczony.

Pzdr, Piotr M

--

Jak długo trwa sesja GPRS?