Jak długo trwa sesja GPRS?

Data: 2009-05-05 22:06:06
Autor: robert
Jak długo trwa sesja GPRS?
Podepnę sie pod temat.

Powiedzmy że jadę, np pociągiem i korzystam z gg czy internetu przez GPRS, telefon zmienia BTSy, czasami traci zasięg...

Czy wtedy gdy straci zasieg i nawiąże na nowo, to sesja GPRS jest już też nowa?

Jak to jest z tym GPRS, jak się jedzie i gubi zasięg?

Data: 2009-05-05 13:35:54
Autor: Janeo
Jak długo trwa sesja GPRS?
On 5 Maj, 22:06, rob...@mailinator.com wrote:
[...]
Gubienie zasięgu w Warszawie nie wchodzi w grę. Pytałem Plusa czy to
nie sprawa przełączania między GPRS/3G/HDSP, ale podobno nie.
Dziadowski operator...
Pozdr. - J
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

Data: 2009-05-05 22:42:13
Autor: staszaiwa
Jak długo trwa sesja GPRS?
> [...]
nowa?
> Jak to jest z tym GPRS, jak się jedzie i gubi zasięg?
Gubienie zasięgu w Warszawie nie wchodzi w grę.

w tunelu metra między stacjami, lub tunelu średnicowym - śmiem wątpić.

Data: 2009-05-06 12:38:36
Autor: Latet
Jak długo trwa sesja GPRS?
Gubienie zasięgu w Warszawie nie wchodzi w grę. Pytałem Plusa czy to
nie sprawa przełączania między GPRS/3G/HDSP, ale podobno nie.

Na pewno nie.
Nie raz widzę po ikonce telefonu, że te tryby się zmieniają podczas trwania sesji, ale w billingu wciąż jest to ta sama sesja (naliczanie transmisji danych mam co 10 kB, czyli co 1 grosz).

latet

Data: 2009-05-05 22:22:23
Autor: Czarek
Jak długo trwa sesja GPRS?
W dniu 2009-05-05 22:06, robert@mailinator.com napisał:
[...]

Odpowiem pytaniem na pytanie:
Skoro sam napisałeś, że zerwało sesje bo telefon stracił zasięg, to jak mylisz - po ponownym złapaniu zasięgu odnowi starą sesje czy jednak nawiąże nową?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PS. Przecież o to chodzi aby tak skonfigurować telefon/oprogramowanie (lub/oraz być w ciągłym zasięgu) aby sesji nie zerwało, bo sesja zerwana jest już sesją zakończoną chociaż poprzednia paczka "rozliczeniowa" danych nie została wyczerpana

--
Cz.

Jak długo trwa sesja GPRS?