Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum

Data: 2010-03-23 14:37:03
Autor: Arti
Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum
Witam

Pytanie bardziej do miejscowych:)

Potrzebuję się dostać w okolice Andersa. Normalnie jezdze Przez Janki, al. Krakowska następnie Grójecka i skręcam w Towarowa no i tam juz prawie jestem.

Problem jest taki ze od Janek do lotniska przejazd zajmuje mi okolo 1,5h przez te cholerne korki.

Moze jest jakas inna opcja bardziej sensowna zeby nie stac w tych korkach, nie wiem skręcic w Nadarzynie i tamtedy?

Poleci ktos cos, bo te korki zabieraja mi srednio 3h z zycia;) - a w piątki więcej;)

Pozdrawiam

Data: 2010-03-23 08:37:31
Autor: VoyteG
On 23 Mar, 14:37, Arti <artur.spie...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Pytanie bardziej do miejscowych:)

Ok.. to kolejno opisze ulice i miejscowosci na zumi.pl sobie
znajdziesz

- rozpoczynamy na ul Warszwskiej w Nadarzynie
- ul Pruszkowska w kierunku Pruszkowa ;-)
- na rondzie w ul. Głowna w lewo
- z Głownej w prawo w Grodzisk±
- Grodziska w Pruszkowie zmienia sie w ul. Prusa
- z Prusa w prawo w Kubusia Puchatka na swiatlach
- z Kubusia Puchatka w lewo znow w Prusa (sprawdz sobie w Zumi - ta
ulica jest peknieta na 2 czesci)
- z Prusa w lewo w Poznanska - to bedzie na swiatlach w lewo -
przejazd nad torami kolejowymi
- Poznanska zmienia sie w 3-maja w okolicy Ozarowa i potem w
Ceramiczna
- Ceramiczna zmienia sie w Umiastowska
- w prawo w Sochaczewska
- w lewo w Swierkowa, ona zmienia sie w Ogrodnicza
- na rondzie w prawo w Warszawska (to juz Babice Stare)
- ta ulica wjezdza do Warszawy i zmienia sie w ul. Gorczewska -
jedziesz caly czas prosto i dojedziesz niemal do pl. Bankowego

pozdro

Data: 2010-03-23 10:24:36
Autor: Artur ¦piewak
On 23 Mar, 16:37, VoyteG <Voy...@hotpop.com> wrote:
On 23 Mar, 14:37, Arti <artur.spie...@gazeta.pl> wrote:> Witam

> Pytanie bardziej do miejscowych:)

Ok.. to kolejno opisze ulice i miejscowosci na zumi.pl sobie
znajdziesz

Zaraz będę przegl±dal:) Aczkolwiek jak tam jest z korkami? Lepiej? Bo
moze gra nie warta ¶wieczki?:)

Data: 2010-03-23 10:37:05
Autor: VoyteG
On 23 Mar, 18:24, Artur ¦piewak <aspie...@gmail.com> wrote:

Zaraz będę przegl±dal:) Aczkolwiek jak tam jest z korkami? Lepiej? Bo
moze gra nie warta ¶wieczki?:)

Male spowolnienie tylko na krótkim odcinku w Pruszkowie - 2 razy
swiatla.

Poza tym to tam nie ma korkow, bo to drogi asfaltowe i mniej znane,
niz pozostale ci±gi komunikacyjne.
Trase, ktora opisalem, powinienes przejechac w 30 min - oczywiscie nie
za pierwszym razem, bo bedziesz szukal ulic :-)

Co do opisu trasy - to wlacz sobie na zumi.pl hybryde i odpowiednie
zblizenie, a tak opisalem, ze az nazwa ulicy sie nie zmieni, to jedz
nia do oporu, az znajdziesz kolejna w opisie :)

Data: 2010-03-23 21:50:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-03-23 18:37, VoyteG pisze:

Co do opisu trasy - to wlacz sobie na zumi.pl hybryde i odpowiednie
zblizenie, a tak opisalem, ze az nazwa ulicy sie nie zmieni, to jedz
nia do oporu, az znajdziesz kolejna w opisie :)

Dupa jasio ... Nie napisał godziny przejazdu, albo ja nie doczytałem. Korki mogą robić się w miejscu o którym mówisz. Dlatego "alternatywą" jest rzeźbienie pomiędzy DK8 a 719.

Polecam omijanie korków w następujący sposób:

W radziejowicach w lewo w 579 ... i tam potem rzeźba jak najdłużej, by jak najbliżej popularnej wylądować na jerozolimskich ... wszystko zależy od odporności na dziury, tonażu, i czy jedzie z rodziną, i czy woli pokonać drogami osiedlowymi 100 progów czy stać w korkach na DK ;)

Jeśli Nadarzyn-Raszyn będzie dobrze przejezdne - to moje kombinowanie jest na wyrost, ale wjeżdżając pechowo rano w godzinie ataku warszawiaków do pracy można się nastać, że hej.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2010-03-24 01:11:26
Autor: VoyteG
On 23 Mar, 21:50, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
W dniu 2010-03-23 18:37, VoyteG pisze:

Dupa jasio ... Nie napisał godziny przejazdu, albo ja nie
doczytałem. Korki mog± robić się w miejscu o którym mówisz.

Rozumiem o czym piszesz, ale ewentualne male korki nawet w godzinach
szczytu na opisanej przeze mnie trasie sa i tak niczym w porownaniu do
Al. Krakowskiej itd.

Podalem mu trase drogami asfaltowymi, owszem sa tam i polne objazdy,
ale po pierwsze trudno by to bylo wyjasnic i nie wiem jakiej klasy
autor watku ma auto - czy terenowe, czy tez o niskim zawieszeniu, a
wtedy polna droga z wybojami odpada raczej. Zas opisana trase
przejezdzalem wieokortnie o roznych porach i sie jedzie przynajmniej
50 km/h

Data: 2010-03-24 03:04:27
Autor: Artur ¦piewak
On 24 Mar, 09:11, VoyteG <Voy...@hotpop.com> wrote:
> [...]

wtedy polna droga z wybojami odpada raczej. Zas opisana trase
przejezdzalem wieokortnie o roznych porach i sie jedzie przynajmniej

Czesc:)

Dzis stestowałem trasę przez Pruszków ale kicha, od nadarzyna 1,5h
więc chyba nic nie zyskalem:)

A jesli mowimy o godzinach to ranne oczywiscie do 11.00 maksymalnie.

A samochod nie terenowy tylko zwykle kombi;)

Data: 2010-03-24 03:54:08
Autor: VoyteG
On 24 Mar, 11:04, Artur ¦piewak <aspie...@gmail.com> wrote:
)

Dzis stestowałem trasę przez Pruszków ale kicha, od nadarzyna 1,5h
więc chyba nic nie zyskalem:)

Moze kwestia wprawy kiedy lepiej poznasz teren?
Coz, zatem nie mam lepszych pomyslow poza helikopterem :)

Data: 2010-03-24 04:00:28
Autor: VoyteG
[...]

Ok, moze jeszcze cos sie uda pomyslec biorac pod uwage te pore,

Znasz juz trase i mozesz powiedziec, gdzie dokladnie miales znaczace
spowolnienia?

Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum