Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum

Data: 2010-03-23 08:37:31
Autor: VoyteG
Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum
On 23 Mar, 14:37, Arti <artur.spie...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Pytanie bardziej do miejscowych:)

Ok.. to kolejno opisze ulice i miejscowosci na zumi.pl sobie
znajdziesz

- rozpoczynamy na ul Warszwskiej w Nadarzynie
- ul Pruszkowska w kierunku Pruszkowa ;-)
- na rondzie w ul. Głowna w lewo
- z Głownej w prawo w Grodzisk±
- Grodziska w Pruszkowie zmienia sie w ul. Prusa
- z Prusa w prawo w Kubusia Puchatka na swiatlach
- z Kubusia Puchatka w lewo znow w Prusa (sprawdz sobie w Zumi - ta
ulica jest peknieta na 2 czesci)
- z Prusa w lewo w Poznanska - to bedzie na swiatlach w lewo -
przejazd nad torami kolejowymi
- Poznanska zmienia sie w 3-maja w okolicy Ozarowa i potem w
Ceramiczna
- Ceramiczna zmienia sie w Umiastowska
- w prawo w Sochaczewska
- w lewo w Swierkowa, ona zmienia sie w Ogrodnicza
- na rondzie w prawo w Warszawska (to juz Babice Stare)
- ta ulica wjezdza do Warszawy i zmienia sie w ul. Gorczewska -
jedziesz caly czas prosto i dojedziesz niemal do pl. Bankowego

pozdro

Data: 2010-03-23 10:24:36
Autor: Artur ¦piewak
On 23 Mar, 16:37, VoyteG <Voy...@hotpop.com> wrote:
On 23 Mar, 14:37, Arti <artur.spie...@gazeta.pl> wrote:> Witam

> Pytanie bardziej do miejscowych:)

Ok.. to kolejno opisze ulice i miejscowosci na zumi.pl sobie
znajdziesz

Zaraz będę przegl±dal:) Aczkolwiek jak tam jest z korkami? Lepiej? Bo
moze gra nie warta ¶wieczki?:)

Data: 2010-03-23 10:37:05
Autor: VoyteG
On 23 Mar, 18:24, Artur ¦piewak <aspie...@gmail.com> wrote:

Zaraz będę przegl±dal:) Aczkolwiek jak tam jest z korkami? Lepiej? Bo
moze gra nie warta ¶wieczki?:)

Male spowolnienie tylko na krótkim odcinku w Pruszkowie - 2 razy
swiatla.

Poza tym to tam nie ma korkow, bo to drogi asfaltowe i mniej znane,
niz pozostale ci±gi komunikacyjne.
Trase, ktora opisalem, powinienes przejechac w 30 min - oczywiscie nie
za pierwszym razem, bo bedziesz szukal ulic :-)

Co do opisu trasy - to wlacz sobie na zumi.pl hybryde i odpowiednie
zblizenie, a tak opisalem, ze az nazwa ulicy sie nie zmieni, to jedz
nia do oporu, az znajdziesz kolejna w opisie :)

Data: 2010-03-23 21:50:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-03-23 18:37, VoyteG pisze:

Co do opisu trasy - to wlacz sobie na zumi.pl hybryde i odpowiednie
zblizenie, a tak opisalem, ze az nazwa ulicy sie nie zmieni, to jedz
nia do oporu, az znajdziesz kolejna w opisie :)

Dupa jasio ... Nie napisał godziny przejazdu, albo ja nie doczytałem. Korki mogą robić się w miejscu o którym mówisz. Dlatego "alternatywą" jest rzeźbienie pomiędzy DK8 a 719.

Polecam omijanie korków w następujący sposób:

W radziejowicach w lewo w 579 ... i tam potem rzeźba jak najdłużej, by jak najbliżej popularnej wylądować na jerozolimskich ... wszystko zależy od odporności na dziury, tonażu, i czy jedzie z rodziną, i czy woli pokonać drogami osiedlowymi 100 progów czy stać w korkach na DK ;)

Jeśli Nadarzyn-Raszyn będzie dobrze przejezdne - to moje kombinowanie jest na wyrost, ale wjeżdżając pechowo rano w godzinie ataku warszawiaków do pracy można się nastać, że hej.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2010-03-24 01:11:26
Autor: VoyteG
On 23 Mar, 21:50, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
W dniu 2010-03-23 18:37, VoyteG pisze:

Dupa jasio ... Nie napisał godziny przejazdu, albo ja nie
doczytałem. Korki mog± robić się w miejscu o którym mówisz.

Rozumiem o czym piszesz, ale ewentualne male korki nawet w godzinach
szczytu na opisanej przeze mnie trasie sa i tak niczym w porownaniu do
Al. Krakowskiej itd.

Podalem mu trase drogami asfaltowymi, owszem sa tam i polne objazdy,
ale po pierwsze trudno by to bylo wyjasnic i nie wiem jakiej klasy
autor watku ma auto - czy terenowe, czy tez o niskim zawieszeniu, a
wtedy polna droga z wybojami odpada raczej. Zas opisana trase
przejezdzalem wieokortnie o roznych porach i sie jedzie przynajmniej
50 km/h

Data: 2010-03-24 03:04:27
Autor: Artur ¦piewak
On 24 Mar, 09:11, VoyteG <Voy...@hotpop.com> wrote:
> [...]

wtedy polna droga z wybojami odpada raczej. Zas opisana trase
przejezdzalem wieokortnie o roznych porach i sie jedzie przynajmniej

Czesc:)

Dzis stestowałem trasę przez Pruszków ale kicha, od nadarzyna 1,5h
więc chyba nic nie zyskalem:)

A jesli mowimy o godzinach to ranne oczywiscie do 11.00 maksymalnie.

A samochod nie terenowy tylko zwykle kombi;)

Data: 2010-03-24 03:54:08
Autor: VoyteG
On 24 Mar, 11:04, Artur ¦piewak <aspie...@gmail.com> wrote:
)

Dzis stestowałem trasę przez Pruszków ale kicha, od nadarzyna 1,5h
więc chyba nic nie zyskalem:)

Moze kwestia wprawy kiedy lepiej poznasz teren?
Coz, zatem nie mam lepszych pomyslow poza helikopterem :)

Data: 2010-03-24 04:00:28
Autor: VoyteG
[...]

Ok, moze jeszcze cos sie uda pomyslec biorac pod uwage te pore,

Znasz juz trase i mozesz powiedziec, gdzie dokladnie miales znaczace
spowolnienia?

Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum