Jak doświetlić scenę?

Data: 2013-03-29 13:08:25
Autor: Poldek
Jak doświetlić scenę?
Marek wrote:
Mam taką sytuację: słoneczny dzień, dziecko rzucające jakimś przedmiotem
(szybki ruch). Fotografujemy pod słońce. Hipotetycznie powinniśmy użyć
Flasha. Jest jednak kłopot z czasem synchronizacji = 1/250s. To za mało aby
zamrozić ruch dziecka. Przy 1/500 byłoby już ok. Jak postępujecie w
podobnej sytuacji? Czy da się poprawnie doświetlić taką scenę?

Najprościej doświetlić światłem ciągłym. Np. kawał białego styropianu jako ekran odbijający światło może się sprawdzić. Tylko potrzebny będzie asystent do trzymania tego styropianu.

Jak doświetlić scenę?