Jak dobrze byc Polakiem :-)))

Data: 2009-03-13 20:49:32
Autor: ColgatesBilly
Jak dobrze byc Polakiem :-)))

"Jerzyn" <police@onet.eu> wrote in message news:gpe88j$ggb$1news.onet.pl...
można się pomodlić, zjeść buraka, pokrzyczeć na żydów, poczytać łysiaka,

Boukun pokrzyczal....i na zydow i na ojca.Rydzyka.. ( i wiecie)
Jeden rabin skopal zakonnice w brzuch, w rezultacie
siostry karmelitanki musialy sie wynosic, wraz z krzyzem.
Oj.. fajnie byc Polakiemk w Polsce...

A Lysiaka to lepiej obejrzec.. ( Selekcja-1)
ed2k://|file|Teatr%20Tv%20Selekcja%201.avi|1301731654|FEB72CE121395C4B7848D5CBB4990200|/

podetrzeć sie gazetą wyborczą,

Nawet do tego sie nie nadaje...

pokibicować lustratorom

A kto to taki?

kurwa!!! żyć nie umierać!!!!!!!!!

Pan aby na pewno Polak?

Znalezione w sieci, jak powiew swiezego powietrza ten tekst .

Bo takie mendy jak ty zyja w kiblu...

Kol

Data: 2009-03-13 20:52:42
Autor: Jerzyn
Jak dobrze byc Polakiem :-)))

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:8Vxul.360$II.82uutiset.elisa.fi...

Pan aby na pewno Polak?

Znalezione w sieci, jak powiew swiezego powietrza ten tekst .

Bo takie mendy jak ty zyja w kiblu...

Chyba nie wpisze sie do tego zgromadzenia kurdupli, plujacych na wszystko co polskie, chwalacych kacapstwo i sowietow .Takim Polakiem to nie jestem i byc nie chce.

Data: 2009-03-13 13:07:02
Autor: Antenka
Jak dobrze byc Polakiem :-)))
Chyba nie wpisze sie do tego zgromadzenia kurdupli, plujacych na wszystko co
polskie, chwalacych kacapstwo i sowietow .Takim Polakiem to nie jestem i byc
nie chce.

Spoko, a ty skąd się wziąłeś? Widać masz słabą odporność. Na pewno
jesteś Polakiem? Jeśli tak to ok :) To pokaż Tzvelkowi, gdzie jego
miejsce - on pluje na Polaków.:((

Antenka

Jak dobrze byc Polakiem :-)))