Jak dobrze odsapn±ć w Nigerii nie widać oszołomów

Data: 2013-04-10 17:33:45
Autor: Aleksander
Jak dobrze odsapn±ć w Nigerii nie widać oszołomów
U2   -- - nie wiem co jadłe¶, ale wyraĽnie to bardzzo nie zdrowe na głowę, a konkretnie na mózg. Pisanie takich bzdur, że większo¶c społeczeństwa dzi¶ ma żałobę,  ....udaj się do poradni zdrowia  psychicznego, tam maj± może lekarstwo. Codziennie kto¶ w kraju umiera, ginie w wypadku, ... to premier jest szefem żałobników? nigdzie nie mógłby się ruszyć. Dobrze że nie musi ogl±dać tych głupich już marszów, protesstów nawiedzonych oszołomów, też bym tak zrobił, bo mam dosyć w mediach tych informacji.

Alx

Data: 2013-04-10 17:39:29
Autor: u2
Jak dobrze odsapnąć w Nigerii nie widać oszołomów
W dniu 2013-04-10 17:33, Aleksander pisze:
Codziennie ktoĹ› w kraju umiera, ginie w wypadku

Serio ? A kto odpowiada za stan polskich drog Sasza ?

Data: 2013-04-10 17:57:47
Autor: Przemysław M.
Jak dobrze odsapnąć w Nigerii nie widać oszołomów
Dnia Wed, 10 Apr 2013 17:39:29 +0200, u2 napisaů(a):

W dniu 2013-04-10 17:33, Aleksander pisze:
Codziennie ktoú w kraju umiera, ginie w wypadku

Serio ? A kto odpowiada za stan polskich drog Sasza ?

Tusk. On za wszysko odpowiada. Nawet za to, ýes gůupi.

--

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2013-04-10 18:04:25
Autor: u2
W dniu 2013-04-10 17:57, Przemysław M. pisze:
Dnia Wed, 10 Apr 2013 17:39:29 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2013-04-10 17:33, Aleksander pisze:
Codziennie ktoĹ› w kraju umiera, ginie w wypadku

Serio ? A kto odpowiada za stan polskich drog Sasza ?

Tusk. On za wszysko odpowiada. Nawet za to, żes głupi.

Nie kazdy jest takim oszolomem jak ty. Pewnie od ciebie ucieka ten von thusk.

Data: 2013-04-10 19:03:52
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 10 Apr 2013 18:04:25 +0200, u2 napisał(a):

[...]

S±dzisz, że kiedy napiszesz "von thusk" zast±pi to argumenty? Oszołomów to
pewnie zobacze dzi¶ wieczorem na Polonii.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-04-10 19:13:02
Autor: u2
W dniu 2013-04-10 19:03, Przemysław M. pisze:
Nie kazdy jest takim oszolomem jak ty. Pewnie od ciebie ucieka ten von
thusk.
SÄ…dzisz, ĹĽe kiedy napiszesz "von thusk" zastÄ…pi to argumenty?

Dla mnie von thusk to taki przemcio m.

Data: 2013-04-10 19:14:43
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:13:02 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No to masz problem. Masz jakie¶ imię? --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-04-10 19:23:34
Autor: u2
W dniu 2013-04-10 19:14, Przemysław M. pisze:
[...]

No to masz problem. Masz jakieĹ› imiÄ™?

Mam. A ty masz jakies nazwisko ?

Data: 2013-04-10 21:00:10
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:23:34 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ale sie go wstydzisz. Pewnie jakie¶ ruskie.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-04-11 09:09:11
Autor: xan
W dniu 10.04.2013 21:00, Przemysław M. pisze:
[...]

przecież u2 to jest ubeckie nasienie, tacy jak on niszcz± Polskę od lat.

Data: 2013-04-12 20:30:50
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 09:09, xan pisze:
Mam. A ty masz jakies nazwisko ?

Ale sie go wstydzisz. Pewnie jakieĹ› ruskie.

przecieĹĽ u2 to jest ubeckie nasienie, tacy jak on niszczÄ… PolskÄ™ od lat.

Oj tam, u2

Data: 2013-04-11 08:50:47
Autor: stevep
Dnia 10-04-2013 o 19:13:02 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A kim dla ciebie jest von kacza dupa?

--
stevep

Data: 2013-04-10 18:36:11
Autor: xan
W dniu 10.04.2013 17:39, u2 pisze:
W dniu 2013-04-10 17:33, Aleksander pisze:
Codziennie kto¶ w kraju umiera, ginie w wypadku

Serio ? A kto odpowiada za stan polskich drog Sasza ?

za ¶nieg w kwietniu też odpowiada.

Data: 2013-04-10 19:14:13
Autor: u2
W dniu 2013-04-10 18:36, xan pisze:
W dniu 10.04.2013 17:39, u2 pisze:
W dniu 2013-04-10 17:33, Aleksander pisze:
Codziennie ktoĹ› w kraju umiera, ginie w wypadku

Serio ? A kto odpowiada za stan polskich drog Sasza ?

za śnieg w kwietniu też odpowiada.

Tak qrduple jak puta sa ambitni, aby sprzedac nam niechciany ruski gaz do 2037 najdrozej w Europie.

Data: 2013-04-10 19:43:55
Autor: xan
W dniu 10.04.2013 19:14, u2 pisze:
[...]

Puknij się w mózg (albo w to miejsce gdzie on powinien być), umowa jest do 2022 a warunki umowy ustalono w 2006

Data: 2013-04-10 19:48:37
Autor: u2
W dniu 2013-04-10 19:43, xan pisze:
Tak qrduple jak puta sa ambitni, aby sprzedac nam niechciany ruski gaz
do 2037 najdrozej w Europie.

Puknij się w mózg (albo w to miejsce gdzie on powinien być), umowa jest
do 2022 a warunki umowy ustalono w 2006

Masz stare dane xam, ty sowiecki fagasie.

Data: 2013-04-10 20:58:57
Autor: Przemysław M.
Jak dobrze odsapnąć w Nigerii nie widać oszołomów
Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:48:37 +0200, u2 napisaů(a):

W dniu 2013-04-10 19:43, xan pisze:
Tak qrduple jak puta sa ambitni, aby sprzedac nam niechciany ruski gaz
do 2037 najdrozej w Europie.

Puknij sić w mózg (albo w to miejsce gdzie on powinien byă), umowa jest
do 2022 a warunki umowy ustalono w 2006

Masz stare dane xam, ty sowiecki fagasie.

Patrzcie, katolicki patriota sić odezwaů! Pfu!

Data: 2013-04-11 09:07:50
Autor: xan
W dniu 10.04.2013 19:48, u2 pisze:
[...]

Ty po za fantazjami to nie masz nic. Ubecki kapusiu.

Jak dobrze odsapn±ć w Nigerii nie widać oszołomów