Jak dobrze, że ja nie oglądam telewizji

Data: 2009-05-19 09:26:16
Autor: boukun
Jak dobrze, że ja nie oglądam telewizji
Ponoć wczoraj była jakaś debata?

Jak łatwo można z ludzi zrobic idiotów, he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-19 14:49:57
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gutngo$mbp$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ponoć wczoraj była jakaś debata?
Jak łatwo można z ludzi zrobic idiotów, he, he, he.
boukun

Ty tak samo nie oglądałeś jak te stoczniowe tłuki pod bramą stoczni.

--
stevep

Data: 2009-05-19 15:05:04
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guu7gj$hn1$1news.vectranet.pl...
[...]

Możesz mi wierzyć, ani minuty z wczorajszych wydarzeń nie oglądałem. Wystarczyło mi poczytać, co matolectwo tu na grupach wypisuje i jak zostali wpuszczeni w maliny.
Ja tam z góry wiem, że te stoczniowe marionetki nie są mądrzejsi od rządowych.
Oszczędziłem sobie prymitywnych kabaretów. Teraz przynajmniej widzę masz o czym debatować, he, he, jak reszta pospólstwa.

boukun

Data: 2009-05-19 15:13:43
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guuau3$1rv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]