Jak docierać i czy docierać silnik w skuterze 2T

Data: 2009-05-27 17:26:43
Autor: bratPit
Jak docierać i czy docierać silnik w skuterze 2T

Kupiłem żonie skuter, producent zaleca przejechanie 1000km na max 50%
możliwości skutera, natomiast kilku mechaników twierdzi, że taki skuter żeby się nie zamulił musi od razu dostać w tzw "pizdę" Jakie jest wasze
zdanie?

widziałem kiedyś amerykańską stronę o docieraniu silników na przykładzie wyczynowych motorach typu szlifierka kątowa, były tam zdjęcia rozebranych silników po docieraniu jazdą spokojną i pełnym 'ogniu', wynikało z niej że należy docierać właśnie tą drugą metodą, ile w tym prawdy?
nie wiem,
brat

Data: 2009-05-27 18:01:55
Autor: J.F.
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gvjm3g$cjl$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Tylko ze w sumie tu wcale nie ma "na pelnym ogniu".

Tzn owszem - jest, ale krociutko. Tak jakby bardziej istotne byly hamowania.

Ktore w dwusuwie wygladaja zupelnie inaczej.

No coz .. lepiej miec skuterek zamulony czy zatarty ?

J.

Data: 2009-05-27 18:19:26
Autor: bratPit
[...]

o! dokładnie o tym myślałem, fakt, widziałem tę stronę trochę czasu temu i wiedziałem że dzwonili tylko nie wiedziałem gdzie,
a co do Twojego pytania, ja wybieram zatarty, zmulony silnik to zuo ;-)
brat

Jak docierać i czy docierać silnik w skuterze 2T