Jak dojechać?

Data: 2009-08-13 03:09:22
Autor: boris-cz
Jak dojechać?
Witam,
czy moźe mi ktoś podać linki z rozkladami jazdy autobusów(pks i
prywatnych) na trasie Łysa Polana-Zakopane-Kiry i Zakopane-Kuźnice?
Dziekuje!

Data: 2009-08-13 12:47:20
Autor: Olin
Jak dojechać?
Dnia Thu, 13 Aug 2009 03:09:22 -0700 (PDT), boris-cz napisał(a):

czy moźe mi ktoś podać linki z rozkladami jazdy autobusów(pks i
prywatnych) na trasie Łysa Polana-Zakopane-Kiry i Zakopane-Kuźnice?

Praktyka wygląda tak, że busy jadą gdy się zapełnią. Nie wykluczam, że
jakieś rozkłady jazdy jednak istnieją.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2009-08-13 13:26:59
Autor: VR
Jak dojechać?

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:1njtbxrcj6ol$.s0wnkvgwe1s9$.dlg40tude.net...
[...]

Istnieją... Na rozkładzie pisze że jeżdżą od godziny x - do godziny x :) (nie pamiętam dokładnie rozpiętości) no i jak im się chce i maja klientów.

Data: 2009-08-13 14:27:18
Autor: bans
Jak dojechać?
boris-cz pisze:

prywatnych) na trasie Łysa Polana-Zakopane-Kiry

Ta trasa wygląda raczej tak: Łysa Polana - Zakopane i Zakopane - Kiry. Trzeba się przesiadać, no, chyba że o czymś nie wiem.
Ale tak jak ci już napisano - busy jadą, kiedy busman ;) uzna, że ma jechać.

--
bans

Data: 2009-08-13 06:16:20
Autor: BeDe
Jak dojechać?
On 13 Sie, 14:27, bans <g...@o2.pl> wrote:
boris-cz pisze:

> prywatnych) na trasie Łysa Polana-Zakopane-Kiry
Ale tak jak ci już napisano - busy jadą, kiedy busman ;) uzna, że ma jechać.

a w sezonie jadą co chwila :)

Data: 2009-08-13 16:20:49
Autor: VR
Jak dojechać?
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h611hb$3oc$1mx1.internetia.pl...
boris-cz pisze:

prywatnych) na trasie Łysa Polana-Zakopane-Kiry

Ta trasa wygląda raczej tak: Łysa Polana - Zakopane i Zakopane - Kiry.

Tak jest.
Dodam jeszcze żebyś na dworcu nie szukał busów do "Kir" bo możesz nie znaleźć. Szukaj "Dol.Kościeliska / Dol. Chochołowska" (busy mają wielkie tablice i do tego co jakiś czas słuchać "nawoływaczy") tak że bez problemów znajdziesz). PKS'y do Kir też ze dwa na dzień jadą ale nie polecam tej komunikacji. Ogólnie niczym się nie przejmuj. Komunikacja bus'owa w Zakopcu funkcjonuje wzorowo :) tylko jak będziesz wsiadał na pośrednich przystankach to stanie masz raczej zapewnione.

Jak dojechać?