Jak dojechac na fordon?

Data: 2010-08-05 16:43:57
Autor: Przemysław Bernat
Jak dojechac na fordon?
Dnia Thu, 5 Aug 2010 14:54:35 +0100, kamil napisał(a):

http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,7265,0.html

Fajnie, że wśród bydła na 19-tym są tacy zapaleńcy. Ja zawsze lubię w Gdyni
posłuchać Janusza - zupełnie inna kultura.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-05 20:22:19
Autor: BM
Jak dojechac na fordon?
Fajnie, że wśród bydła na 19-tym są tacy zapaleńcy. Ja zawsze lubię w Gdyni
posłuchać Janusza - zupełnie inna kultura.

Fajny artykuł. Janusz = Alan?

--
Pozdrawiam, BM

Data: 2010-08-05 22:27:14
Autor: Przemysław Bernat
Jak dojechac na fordon?
Dnia Thu, 5 Aug 2010 20:22:19 +0200, BM napisał(a):

Fajny artykuł. Janusz = Alan?

Pojęcia nie mam. Nie znam gościa, ale często w okolicach Karwin go słyszę.
Mówi pięknym barytonem z pięknie działającej stacjonarki. I pomaga ludziom
nie zgubić się na amen w tym bałaganie, który teraz się w okolicach
Trójmiasta zrobił.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-06 01:53:52
Autor: Tomasz Pyra
Jak dojechac na fordon?
BM pisze:
Fajnie, że wśród bydła na 19-tym są tacy zapaleńcy. Ja zawsze lubię w Gdyni
posłuchać Janusza - zupełnie inna kultura.

Fajny artykuł. Janusz = Alan?

Janusz nadaje z Dąbrowy
Alan z Karwin (sąsiad mój z bloku obok)
Na Karwinach jest jeszcze jedna, nowa baza z której nadaje chyba Krzysztof.

Data: 2010-08-10 08:17:58
Autor: kamtzu
Jak dojechac na fordon?
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4c5b4f0e$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
Janusz nadaje z Dąbrowy
Alan z Karwin (sąsiad mój z bloku obok)
Na Karwinach jest jeszcze jedna, nowa baza z której nadaje chyba Krzysztof.

Szacunek dla tych stcjonarnych, ktorzy pomagaja innym tylko czemu wiekszosc z nich nadaje taka moca? Ostatnio bedac w okolicach Kartuz slyszalem jednostronnie jednego takiego co naprowadzal chyba na Westerplatte... Czesto sie zdarza ze naprowadajac jednego skutecznie uniemozliwiaja nasluch w promieniu wielu kilometrow.

Data: 2010-08-10 23:08:21
Autor: Tomasz Pyra
Jak dojechac na fordon?
kamtzu pisze:
[...]

To raczej nie kwestia mocy (ta znowu nie przekłada się tak bardzo na zasięg słyszalności), a głównie dobra i wysoko zamontowana antena.

Jak taki ma długą antenę gdzieś na dachu wieżowca np. tu gdzie mieszkam (czyli ponad 100m n.p.m.) to można pogadać na bardzo dalekie odległości.

Jak dojechac na fordon?