Jak doładować HEYAH 150zł - NIE z konta bankowego?

Data: 2010-09-11 03:54:12
Autor: yendy
Jak doładować HEYAH 150zł - NIE z konta bankowego?
Gdzie i jak można doładować Heyah jednorazowo 150zł ale inaczej niż
przelewem z konta bankowego? Problem z tym, że akurat na koncie mBanku
nie mam środków, jak wpłacę gotówkę w jakimś wpłatomacie albo
przelewem to zostanie uaktualnione dopiero na poniedziałek - a właśnie
chcę skorzystać z promocji "podwójne doładowanie:
http://www.heyah.pl/#/na-karte/podwojne-doladowanie
i muszę doładować do 12 września, udało mi się właśnie wydać już ponad
20 zł przez ostatnie 2 dni...

Słyszałem, że są jakieś terminale doładowań itp. - bo wszędzie w
sklepach sprzedają kody doładowujące za max. 50zł...

Data: 2010-09-11 14:16:07
Autor: Pirx

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości news:f632602f-7cbf-4698-896f-0e5d875fb8d1c32g2000vbq.googlegroups.com...

[...]

co ty z bajki chłopcze opowiadasz z tym wpłatomatem? kasą jaką wpłacisz w maszynie jest do twojej dyspozycji maksymalnie do dwóch godzin od momentu wpłaty we wpłatomacie więc nie widzę żadnych przeszkód abyś zamiast kombinować z jakimiś terminalami itp. poszedł sobie do wpłatomatu (jeżeli takowy znajduje się w mieście gdzie mieszkasz) i wpłacił w nim pieniądze, którymi następnie opłacisz zasilenie konta w telefonie.

Data: 2010-09-11 06:37:12
Autor: yendy
On Sep 11, 2:16 pm, "Pirx" <p...@noSPAM.pl> wrote:
co ty z bajki chłopcze opowiadasz z tym wpłatomatem? kasą jaką wpłacisz w
maszynie jest do twojej dyspozycji maksymalnie do dwóch godzin od momentu
wpłaty we wpłatomacie

JESTEŚ PEWIEN? W mBANKU??
Jeśli to prawda to chyba się musiało ostatnio zmienić bo ostatnio
gdzieś z ponad pół roku temu wpłacałem i pamiętam, że środki były na
drugi dzień ROBOCZY (a więc byłby to dopiero poniedziałek w tym
konkretnym przypadku)

A, i jeszcze mam pytanie czy to uaktualnienie po 2-ch godzinach
dotyczy tylko wpłatomatów mBanku czy także i innych "siostrzanych"
marek jak np. MULTIBANK lub takie coś jak "wpłatomat firmy Wincor
Nixdorf"?

więc nie widzę żadnych przeszkód abyś zamiast
kombinować z jakimiś terminalami

Ale dlaczego? Czy to aż taki kosmiczny problem z tymi terminalami?

itp. poszedł sobie do wpłatomatu (jeżeli
takowy znajduje się w mieście gdzie mieszkasz)

A właśnie, strasznie wkurzające jest, że w moim mieście - Kielcach (a
więc niemałe miasto wojewódzkie przecież), są tylko 3 wpłatomaty:
http://tinyurl.com/34qaqmj
(jeden oryginalny mBanku a pozostałe 2 jakieś inne)
z tym, że ta lista z portalu mBanku jest niemal zawsze nieaktualna, i
po całej wyprawie okazuje się, że wpłatomat teoretycznie działający
jest już niedziałający!  i... "szukaj następnego w swojej okolicy"!!

i wpłacił w nim pieniądze,
którymi następnie opłacisz zasilenie konta w telefonie.

Ale czy naprawdę nie ma innej możliwości niż przez konto bankowe?

Data: 2010-09-11 16:53:45
Autor: JoteR
"yendy" napisał:

w moim mieście - Kielcach (a więc niemałe miasto wojewódzkie

....z pewnością jest jakiś hipermarket ze stoiskiem Heyah - może tam?

JoteR

Data: 2010-09-11 21:47:56
Autor: ..::Wiskoler::..
Jak doładować HEYAH 150zł - NIE z konta bankowego?
Dnia Sat, 11 Sep 2010 06:37:12 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

"wpłatomat firmy Wincor
Nixdorf"?

A nie pomyliłeś się z marką monitora zainstalowanego w maszynie?
--
....:::WISKOLER:::...

Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
- Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
- Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.

Data: 2010-09-11 15:16:43
Autor: yendy
On Sep 11, 9:47 pm, "..::Wiskoler::.." <jvfxb...@vagrevn.cy> wrote:
Dnia Sat, 11 Sep 2010 06:37:12 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

> "wpłatomat firmy Wincor Nixdorf"?

A nie pomyliłeś się z marką monitora zainstalowanego w maszynie?

Tak podaje mBank na swoim portalu http://tinyurl.com/34qaqmj  - co ja
poradzę :)

Data: 2010-09-12 00:38:26
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-09-11 21:47, ..::Wiskoler::.. pisze:
Dnia Sat, 11 Sep 2010 06:37:12 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

"wpłatomat firmy Wincor
Nixdorf"?

A nie pomyliłeś się z marką monitora zainstalowanego w maszynie?

Szacowna firma istniejąca w różnych mutacjach od prawie 60 lat :-) Może Tobie pomyliło się ze św.p. Siemens Nixdorf?

Data: 2010-09-12 00:39:27
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-09-11 12:54, yendy pisze:

Słyszałem, że są jakieś terminale doładowań itp. - bo wszędzie w
sklepach sprzedają kody doładowujące za max. 50zł...

Chociażby stacje benzynowe mają terminale wydające kupony do 150 zł.

Data: 2010-09-12 10:59:48
Autor: J.F.
Jak doładować HEYAH 150zł - NIE z konta bankowego?
On Sun, 12 Sep 2010 00:39:27 +0200,  Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Słyszałem, że są jakieś terminale doładowań itp. - bo wszędzie w
sklepach sprzedają kody doładowujące za max. 50zł...

Chociażby stacje benzynowe mają terminale wydające kupony do 150 zł.

Zabki, empiki ..

J.

Jak doładować HEYAH 150zł - NIE z konta bankowego?