Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?

Data: 2009-05-22 11:23:44
Autor: kamil
Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?

"Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> wrote in message news:gv5kmf$soh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Mam laptopa IBM T61 bez modulu bluetooth. Jaki modul moge dolozyc do wewnetrznego slotu ? Niech ktos potwierdzi lub zaprzeczy : czy to ma byc BDC-2 o symbolu 39T0497 ? Bo przewalilem juz pelno stron i  tylko to mi wychodzi.
I gdzie takie cos u nas kupic ?

http://cgi.ebay.co.uk/IBM-Thinkpad-Bluetooth-Z60-Z61-T60-T61-R60-R61-X60-X61_W0QQitemZ350137856873QQcmdZViewItem

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-22 12:43:32
Autor: Fantom
[...]

Pyatnie ile bedzie kosztowala przesylka - wiecej niz to warte.

Fantom

Data: 2009-05-22 11:52:55
Autor: kamil

"Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> wrote in message news:gv5voi$80o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Do Polski ?6.99

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-22 13:04:35
Autor: Fantom
[...]

Powaznie ? A ja ostatnio za kartonik do Neimeic zaplacilem 40 zl.
No i ciagle pozostaje pytanie czy ten modul jest ok do tego laptopa.

Fantom

Data: 2009-05-22 13:24:43
Autor: Fantom
Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?