Jak dostac dofinansowanie

Data: 2009-08-20 15:19:49
Autor: karol
Jak dostac dofinansowanie
Mam pomysl na rozwiniecie dzialalnosci.
Pomyslalem, ze czesc z pieniedzy przeznaczona by zostala z funduszy, tj. z dofinansowania.
Powiedzmy, ze jestem calkowicie zielony w kwestiach dofinansowania z EU.
Od czego zaczac? Do kogo zadzwonic? Co przeczytac?

Data: 2009-08-20 17:13:13
Autor: Patryx
Jak dostac dofinansowanie

http://fundusze-unijne.zlotemysli.pl/netwaluta,1/

Data: 2009-08-21 11:43:32
Autor: Kane
Jak dostac dofinansowanie
Od czego zaczac? Do kogo zadzwonic? Co przeczytac?

biznesforum.pl

Greets,

Kane

Data: 2009-08-21 13:23:02
Autor: karol
Jak dostac dofinansowanie

biznesforum.pl

Heh? Smiac sie czy plakac?
Forum dzieciakow z adminem, ktory kausje posty jak mu nie pasuja.
Ja ze swojego doswiadczenia nie polecam.

Data: 2009-08-23 08:55:18
Autor: Kane
Jak dostac dofinansowanie
Heh? Smiac sie czy plakac?
Forum dzieciakow z adminem, ktory kausje posty jak mu nie pasuja.
Ja ze swojego doswiadczenia nie polecam.

A ja znalazlem to czego szukalem, bez problemu i w pare minut - w temacie dotacji.

Wiekszego stazu tam nie mam wiec nie podwazam twojego zdania - byc moze tak jest.

Kane

Jak dostac dofinansowanie