Jak dostać się nad Morskie Oko?

Data: 2009-07-07 10:40:02
Autor: Wooyek
Jak dostać się nad Morskie Oko?
Wybieram się na weekendową, rodzinną, w 100% amatorsko-rekreacyjną wycieczkę do Zakopca. Druga połówka zarządziła, że Morskie Oko jest obowiązkowe :| więc pytanie:

Jak najwygodniej się tam dostać z Zakopanego?

Dojazd samochodem? Ile kosztuje parking? Jak daleko można zajechać?
Busik? Jaki koszt, skąd ich najwięcej odjeżdża? Jak daleko jadą?

I już na miejscu - orientuje się ktoś, ile kosztuje przejazd wozem z parkingu pod schronisko?

Wiem, wiem, lamerstwem zalatuje na kilometr, ale cóż - taki profil wycieczki...

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Data: 2009-07-07 11:05:43
Autor: bans
Wooyek pisze:

I już na miejscu - orientuje się ktoś, ile kosztuje przejazd wozem z parkingu pod schronisko?

Nie wiem ile kosztuje, ale przypomniała mi się historia znajomej, która kiedyś widziała, jak furman wstał, podniósł wiadro z końskim nawozem, wziął szeroki zamach, wywalił zawartość wiadra w krzaki, wytarł dłonie w koński ogoni zabrał się za rozliczanie z pasażerami. Miny przy przekazywaniu reszty mieli nietęgie.

--
bans

Data: 2009-07-07 11:08:29
Autor: Wojciech Wierba
bans pisze:
  Miny przy
przekazywaniu reszty mieli nietęgie.

"Petunia nie omlet"

Pozdr.
Wojtek

Data: 2009-07-07 12:11:40
Autor: bans
Jak dostać się nad Morskie Oko?
Wojciech Wierba pisze:

"Petunia nie omlet"

No i "per ardua ad astma", więc czasem trzeba furą.

--
bans

Data: 2009-07-07 11:09:57
Autor: Wooyek
> [...]

wytarł dłonie w koński ogoni zabrał się za rozliczanie z pasażerami.
Miny przy przekazywaniu reszty mieli nietęgie.

Czytałem o tym już w archiwum ;)

Data: 2009-07-07 11:15:50
Autor: bans
Wooyek pisze:

Czytałem o tym już w archiwum ;)

Cholera, powtarzam się ;)

--
bans

Data: 2009-07-07 21:43:23
Autor: michhallski

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2v3q1$fas$1mx1.internetia.pl...
Wooyek pisze:

[...]

Nie furman tylko gazda.

Data: 2009-07-07 22:02:43
Autor: Stefan
Jak dostać się nad Morskie Oko?

Użytkownik "michhallski" <michhallski@o2.pl> napisał w wiadomości news:h308gs$nle$1news.onet.pl...
Nie furman tylko gazda.
Powiedz gaździe że jest furmanem - ostry  dyżur na chirurgii masz w banku!!!!
pozdr
Stefan

Data: 2009-07-08 07:44:16
Autor: bans
Jak dostać się nad Morskie Oko?
michhallski pisze:

Nie furman tylko gazda.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=furman

Jeśli uznać stonkę za towar to pasuje ;)

A poważniej - mam gdzieś ich kompleksy, nomenklaturę i skrzywione poczucie honoru. Omijam wszelakich "baców", "gazdów" i "juhasów" szerokim łukiem. Dla mnie Zakopane może nie istnieć.

--
bans

Data: 2009-07-08 09:02:54
Autor: michhallski

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:h31ccb$kbb$1mx1.internetia.pl...
michhallski pisze:

[...]

Byleby góry zostały, ale tam można spotkać zbójnika, też ominiesz? ;)

Data: 2009-07-08 15:49:30
Autor: Slawek
Jak dostać się nad Morskie Oko?

Miny przy  przekazywaniu reszty mieli nietęgie.
Nadwrazliwcy jacys ...kupa konska przecie z ludzka w porownaniu to subtelna harmonia zapachu :)

Data: 2009-07-07 22:51:19
Autor: Izabela Wójcik
Jak dostać się nad Morskie Oko?

do Zakopca. Druga połówka zarządziła, że Morskie Oko jest obowiązkowe :|
Jesli obowiazkowe to nie ma co dyskutowac................
Ja bym jednak odradzala :-)))))))))))).

Jak najwygodniej się tam dostać z Zakopanego?

Wlasnym autem lub busami, ktore kraza po Zakopanym. Najwiecej mozna ich spotkac przy dworcu PKS i PKP ale jest w miescie wiele przystankow wiec z tym nie ma najmniejszego problemu.

Dojazd samochodem? Ile kosztuje parking? Jak daleko można zajechać?

Mozna zajechac na duzy parking, ktory w czasie wakacji predko sie zapelnia. Niestety ceny nie pamietam.
Z tego miejsca jezdza juz wozy konne lub mozna dreptac na nogach.

Busik? Jaki koszt, skąd ich najwięcej odjeżdża? Jak daleko jadą?

Mysle , ze koszt ok. 8 zl od lebka ( nie wiem dokladnie , bo na tej trasie nie korzystalam z przewozu tego typu ale skoro z Zakopanego do dol. Koscieliskiej to 4 zl wiec sadze, ze do Morskiego Oka moze byc ok. 8 zl).
Jada tak samo daleko jak i autem dojedziesz.

I już na miejscu - orientuje się ktoś, ile kosztuje przejazd wozem z parkingu pod schronisko?

Nie wiem ile kosztuje przejazd ale wiem ze nie pod schronisko. Wysiadasz kawalek wczesniej i potem jeszcze tak ok. 15-20 minut na nogach.

Wiem, wiem, lamerstwem zalatuje na kilometr, ale cóż - taki profil wycieczki...

Eee, ja bym tam jednak zmienila profil. W sezonie na tym odcinku jest ciasno ( doslownie) od ludzi.
No chyba, ze sie zmobilizujecie i wystartujecie tak ok. 7, gora 8 rano. Jest szansa wtedy na mala intymnosc. Mala zaznaczam.....:-)).

Pozdrawiam serdecznie
Iza Wójcik

ps. peleryny wezcie ze soba koniecznie nawet kiedy bedzie swiecilo slonce.

Data: 2009-07-08 02:23:20
Autor: human
On 7 Lip, 10:40, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
[...]

proponuję skorzystać z tanich linii lotniczych -polecam Jemen Air,
bądź Argentyński Fly Happy -mają kilkanaście lotów dziennie do
Zakopca, większość z nich międzyląduje nad Morskim Okiem. Trzeba tylko
dolecieć do Przylądka Horn, skąd startują. A skąd lecisz?

Pozdrów drugą połówkę (większa czy mniejsza?)

M.

Data: 2009-07-08 11:28:32
Autor: bans
human pisze:

[...]

Nawet zabawne, ale jednak albo zmień dealera, albo bierz połowę ;)

--
bans

Data: 2009-07-08 17:20:54
Autor: KRZYZAK
human <biuro@humanica.pl> napisali:

proponuję skorzystać z tanich linii lotniczych -polecam Jemen Air,
bądź Argentyński Fly Happy

Albo wloskie Genitalia

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-07-08 13:46:10
Autor: tumek
Jak dostać się nad Morskie Oko?
I już na miejscu - orientuje się ktoś, ile kosztuje przejazd wozem z
parkingu pod schronisko?

coz ja dwa lata temu podszedlem i pytam goscia a on mi na to ze 50 zl od
osoby [bylem ja+zona].... pytanie czy tyle faktycznie czy chcial mnie
splawic, realny koszt wiec 30-50 za osobe, te bryczki sa po calosci zajete
wiec jak nie dasz rady okolo 9 km na piechotke to moze cos utargujesz na
grupie :-)
druga sprawa ze pod schronisko nie powiezie ,tylko na taki duuuzy plac z
kostki brukowej , tam masz 10-15 min do schroniska piechotką, zalezy od
kroku.W samym schronisku ceny kosmiczne ,wiec kupilismy pierogi duze 3
sztuki za 10 zl od talerza ,kartke, znaczki i powrot.

Jak chcesz wejsc dalej , np rysy [ nie tak ciezko jak sie wydaje ] to punkt
honoru od poczatku na piechote :-)
tumek

Data: 2009-07-08 22:37:10
Autor: d@riuszek
Jak dostać się nad Morskie Oko?
Dojazd samochodem? Ile kosztuje parking? Jak daleko można zajechać?
Busik? Jaki koszt, skąd ich najwięcej odjeżdża? Jak daleko jadą?
Byłem 2 tygodnie temu;)
Parking - Palenica Białaczańska - 20 PLN !!!
Dalej droga asfaltową..

pozdrawiam
d@riuszek

Data: 2009-07-09 11:11:29
Autor: Hektor
Jak dostać się nad Morskie Oko?
Użytkownik "d@riuszek" <ua723_usuń_to@o2.pl> napisał

Byłem 2 tygodnie temu;)
Parking - Palenica Białaczańska - 20 PLN !!!
Dalej droga asfaltową..

Ale który parking, ten na Palenicy? Bryczka robi kółko po parkingu za 20zł ?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-07-09 22:53:43
Autor: d@riuszek
[...]

Parking jest w Palenicy Białaczańskiej i kosztuje 20PLN.
Bryczki jeżdzą na trasie Palenica -Włosienica, dalej 15-20 minut do MO.

d@riuszek

Data: 2009-07-10 07:55:29
Autor: bans
d@riuszek pisze:

Parking jest w Palenicy Białaczańskiej i kosztuje 20PLN.

Pierwsze słyszę,żeby opłata za parking w Palenicy była jednorazowa. Z tego co pamiętam, to płaci się za godzinę, w sezonie nawet do 4 czy 5zł.

--
bans

Data: 2009-07-10 09:22:24
Autor: Michal Jankowski
bans <goc@o2.pl> writes:

d@riuszek pisze:

[...]

http://www.nowy.tpn.pl/bip/pliki/Parking%20P%20B/Cennik_zal_2.pdf

  MJ

Data: 2009-07-10 09:46:51
Autor: bans
Michal Jankowski pisze:

http://www.nowy.tpn.pl/bip/pliki/Parking%20P%20B/Cennik_zal_2.pdf

O psiokryff, nie do wiary! Będę do przodu! :)
Odbijają sobie na tych, co to tylko do schroniska na piwo :)

--
bans

Data: 2009-07-10 19:35:35
Autor: Hektor
[...]

Tak to napisałeś, że myślałem iż chodzi o przejazd trasą " Parking - Palenica Białaczańska". A to parking w Palenicy kosztuje 20 zł.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-07-13 16:37:21
Autor: Wooyek
Jak dostać się nad Morskie Oko?
No i byłem, widziałem.

Na miejsce dotarłem autem.
Parking 20 zł za dzień.
Bryczka do Morskiego Oka 40 zł, w drugą stronę 30 zł (od osoby).

W sumie było całkiem fajnie - szliśmy pieszo, do tego rundka naokoło M.O. Ilość ludzi znośna (jak na to miejsce).

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam!

Jak dostać się nad Morskie Oko?