[Plus] Jak dowiedzieć się, że promocja jest nieważna?

Data: 2012-10-26 00:30:58
Autor: Bydlę
On 2012-10-25 17:03:38 +0000, Piotr <brak@brak.pl> said:

Witam!

W regulaminach promocji jest napisane, że promocja jest ważna do odwołania. A skąd się dowiedzieć, że jest już nieważna?

W zdecydowanej większości przypadków poważnych sprzedawców taka promocja znika z Aktualnych Promocji i trafia do Poprzednich Promocji.
A u niepoważnych nie.

--
Bydlę

Data: 2012-10-26 00:36:21
Autor: Piotr
On 2012-10-25 17:03:38 +0000, Piotr <brak@brak.pl> said:

Witam!

[...]

Jednak się pomylili. Zadałem to pytanie jeszcze raz w BOK, przeprosili za błędne podanie mi odpowiedzi - sprostowali i okazało się, że promocja jest dalej aktywna, więc wszystko OK.

Pozdrawiam

[Plus] Jak dowiedzieć się, że promocja jest nieważna?