Jak droga z Krakowa do Kielc

Data: 2010-03-17 22:23:54
Autor: bartekkr
Jak droga z Krakowa do Kielc
Wybieram sie w sobote z Krakowa do Kielc. Mysle o DK nr 7, bo wydaje sie najlatwiej. Jak tam wyglada sprawa z dziurami? Troche sie obawiam dziur, bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej woda. Czekanie na lawete posrodku niczego nie jest milym przezyciem ;)

Data: 2010-03-17 22:37:06
Autor: J_K_K
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hnrhai$kf6$1news.onet.pl...
Wybieram sie w sobote z Krakowa do Kielc. Mysle o DK nr 7, bo wydaje sie najlatwiej.
A którędy najkrócej, albo najszybciej ;-) ?

Jak tam wyglada sprawa z dziurami?
Na każdej innej w tym kierunku gorzej.

Troche sie obawiam dziur,
Bez przesady, w końcu to droga krajowa,
a nie gminna. Miejscami nawet 3, albo i 4 pasmowa ;-)

bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej woda.
Było jechać wolniej, albo nie inwestowac w felgi niedostosowane
do warunków lokalnych.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-18 07:38:33
Autor: bartekkr
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hnrgcl$18i$1news.interia.pl...
bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej woda.
Było jechać wolniej, albo nie inwestowac w felgi niedostosowane
do warunków lokalnych.

Sie czlowiek pospieszyl i juz zalozyl letnie kola ;)

Data: 2010-03-18 08:15:27
Autor: MadMan
Jak droga z Krakowa do Kielc
Dnia Wed, 17 Mar 2010 22:37:06 +0100, J_K_K napisał(a):

Troche sie obawiam dziur,
Bez przesady, w końcu to droga krajowa,
a nie gminna. Miejscami nawet 3, albo i 4 pasmowa ;-)

Chyba DK1/8 Katowice-Warszawa dawno nie jechałeś. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-18 09:25:50
Autor: J_K_K
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:rso10j5aza53$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

Owszem jechałem.
Przejedź się drogami zachodniej Małopolski / Podbeskidzia
(zwłaszcza powiatowymi) to pogadamy ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-17 22:45:21
Autor: Rafał Grzelak
Jak droga z Krakowa do Kielc
bartekkr wrote:

[...]

w niedziele na trasie krk-waw dopiero w radomiu byly wyrwy w asfalcie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-03-18 07:39:33
Autor: bartekkr
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0grrd0q9w54cb000news.onet.pl...
w niedziele na trasie krk-waw dopiero w radomiu byly wyrwy w asfalcie.

Mam nadzieje, ze to sie nie zmienilo. Dzieki za informacje.

Data: 2010-03-18 07:57:06
Autor: Massai
Jak droga z Krakowa do Kielc
Rafał Grzelak wrote:

bartekkr wrote:

> [...]
> nie jest milym przezyciem ;)

w niedziele na trasie krk-waw dopiero w radomiu byly wyrwy w asfalcie.

No, jadąc od Krakowa/Kielc to tak tuż przed Radomiem (właściwie to
chyba już Radom). Za tymi pierwszymi światłami.

Jadąc w druga stronę, na drugim pasie - przy tej stacji w dołku się
zaczyna, tam gdzie się kończy lewy pas i zaczyna "jednopasmowa".

Naprawdę uważajcie, dziury są potężne, da się je przejechać przy maks
20km/h albo wywijając hołubce lewo-prawo omijać. Inaczej zawias można
zostawić na nich.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-18 22:59:37
Autor: jerzu
Jak droga z Krakowa do Kielc
On Wed, 17 Mar 2010 22:45:21 +0100, Rafał Grzelak <nospam@dupa.com>
wrote:

w niedziele na trasie krk-waw dopiero w radomiu byly wyrwy w asfalcie.

Wlot do Radomia od strony Kielc - niesamowite przeżycie. Droga
czołgowa ma mniej dziur :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-17 22:51:17
Autor: bratPit
Jak droga z Krakowa do Kielc
[...]

bez przesady z tymi dziurami, jechałem w czwartek w ub tygodniu i jest OK, ale standardowo polecam CB na tej trasie ;-)
brat

Data: 2010-03-18 07:39:09
Autor: bartekkr
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hnrisp$s72$1inews.gazeta.pl...
bez przesady z tymi dziurami, jechałem w czwartek w ub tygodniu i jest OK, ale standardowo polecam CB na tej trasie ;-)

Dzieki! Proste, bez CB to nie jazda ;)

Data: 2010-03-18 06:52:25
Autor: JanKo
Jak droga z Krakowa do Kielc
Agent bartekkr nadaje:
Jak tam wyglada sprawa z dziurami? Troche sie obawiam
dziur

Tak, jest dziura w okolicach Krakowa i wyrwa pod Kielcami. Kierowców prosimy o nie wychodzenie z domów

Data: 2010-03-18 07:38:02
Autor: bartekkr
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:hnsf2c$6l5$1inews.gazeta.pl...
Tak, jest dziura w okolicach Krakowa i wyrwa pod Kielcami. Kierowców prosimy o nie wychodzenie z domów

Opony 225/45R17 i twarde zawieszenie nie lubia dziur niestety. Co innego gdy jedzie sie w dzien i wszystko widac, ale czy widzisz wszystkie wyrwy w srodku nocy i jestes je w stanie ominac?

Data: 2010-03-18 17:04:35
Autor: JanKo
Jak droga z Krakowa do Kielc
Agent bartekkr nadaje:
Co innego gdy jedzie sie w dzien i wszystko widac, ale czy widzisz
wszystkie wyrwy w srodku nocy i jestes je w stanie ominac?

Po sezonie zimowym na KAŻDEJ trasie którą podasz będą jakieś dziury lub wyrwy. Co zrobisz? Rozpłaczesz się? Obrazisz? Pojedziesz przez Niemcy? Pojedziesz do Lublina zamiast do Kielc?

Data: 2010-03-20 08:12:23
Autor: gogi
Jak droga z Krakowa do Kielc
W dniu 2010-03-17 22:23, bartekkr pisze:
[...]

A jakie jeszcze drogi brales pod uwage?
Bo DK7 to chyba jedyna droga, ktora dojedziesz z krk do kielc. Oczywiscie wykluczam nadrabianie kilkunastu, kilkudziesieciu km (bo mozna przez busko, przez wloszczowe, przez tarnobrzeg itp) :)

--
gogi

Jak droga z Krakowa do Kielc