Jak droga z Krakowa do Kielc

Data: 2010-03-17 22:51:17
Autor: bratPit
Jak droga z Krakowa do Kielc
Wybieram sie w sobote z Krakowa do Kielc. Mysle o DK nr 7, bo wydaje sie najlatwiej. Jak tam wyglada sprawa z dziurami? Troche sie obawiam dziur, bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej woda. Czekanie na lawete posrodku niczego nie jest milym przezyciem ;)

bez przesady z tymi dziurami, jechałem w czwartek w ub tygodniu i jest OK, ale standardowo polecam CB na tej trasie ;-)
brat

Data: 2010-03-18 07:39:09
Autor: bartekkr
Jak droga z Krakowa do Kielc
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hnrisp$s72$1inews.gazeta.pl...
bez przesady z tymi dziurami, jechałem w czwartek w ub tygodniu i jest OK, ale standardowo polecam CB na tej trasie ;-)

Dzieki! Proste, bez CB to nie jazda ;)

Jak droga z Krakowa do Kielc