Jak działa dual sim gdy wybieram numer?

Data: 2009-10-25 20:59:40
Autor: Lagoda
Jak działa dual sim gdy wybieram numer?
Jak to dział-na jakiej podstawie tel. decyduje z której karty sim zadzwonić gdy wybieram numer?
Są takie tel (lub karty dualsimowe) w których można wprowadzić taką regułe wybierania numeru:
karta1: stacjonarne (71.... 68.... 77....22....) + heyah (888... 889... 880...)
karta2: komórki (pozostałe w zasadzie)
play: wyłącz telefon ;-)

A może trzeba jakoś w książce tel wprowadzić jakiś parametr...
Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe przy dużej ilości wykonywanych telefonów.
_____________________________________MAT______

Data: 2009-10-25 20:33:55
Autor: Szadzik
Lagoda pisze:
[...]

W samsungach dualsimowych ustawiasz, która karta ma być kartą podstawową i z tej właśnie karty wykonywane są połączenia.

Szadzik

Data: 2009-10-26 08:33:44
Autor: Jakub Danecki
Szadzik wrote:
W samsungach dualsimowych ustawiasz, która karta ma być kartą
podstawową i z tej właśnie karty wykonywane są połączenia.

A jeżeli przypadkiem chcesz z jakiegoś powodu zadzwonić z drugiej karty,
to z boku telefonu masz przycisk, który wybiera, przez którą kartę będzie
nawiązane następne połączenie/wysłany następny SMS - pasek z tą
informacją jest cały czas widoczny na ekranie.
Zmiana kart nie dotyczy (w przypadku Samsungów) transmisji danych. Tylko
karta ustawiona jako podstawowa ma modem GPRS.

Jakub

Data: 2009-10-25 22:45:48
Autor: Maciej Muran
Jak działa dual sim gdy wybieram numer?
Użytkownik "Lagoda" <lagoda niespamować małpa list kropka pl> napisał
Jak to dział-na jakiej podstawie tel. decyduje z której karty sim zadzwonić gdy wybieram numer?

Zwykle to jednak użytkownik decyduje. Chyba, że któraś z aplikacji już jest i działa na telefonach dostępnych w szerokiej ofercie naszych sklepów oraz ktoś z tego w polskich sieciach korzysta?

Są takie tel (lub karty dualsimowe) w których można wprowadzić taką regułe wybierania numeru:

Twierdzisz, czy zadajesz pytanie?

[...]

Przy obecnej możliwości przenoszenia numerów, najrozsądniejszym wydaje się ustawić kartę główną (do wykonywania połączeń) taką, która posiada jednakową stawkę za połączenia do wszystkich, bez *.

Gdy za jakiś czas (do tego czasu zapewne znikną różnice w stawkach MTR) będzie można w prosty sposób rozróżnić sieci stacjonarne od mobilnych, wtedy i telefony dostaną ARS-a jako "standardowe wyposażenie".

Maciek.

Data: 2009-10-25 23:07:58
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Jak działa dual sim gdy wybieram numer?
zależy jaki aparat, ale sš na rynku takie, które po prostu majš po prostu 2
zielone słuchawki:

http://s.blomedia.pl/komorkomania.pl/11840/myphone-3350-dual-sim.jpg

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2009-10-26 08:47:39
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Lagoda" <lagoda niespamować małpa list kropka pl> napisał w wiadomości news:4ae4ae35news.home.net.pl...

Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe przy dużej ilości wykonywanych telefonów.

jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

Data: 2009-10-26 08:57:58
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:hc3k6g$k7q$1opal.icpnet.pl...

Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe przy dużej ilości wykonywanych telefonów.

jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

jeden klawisz albo żaden jeśli jest wlaściwa do wykonania połaczenia karta sim

Data: 2009-10-26 09:57:37
Autor: Lagod
[...]

Nie. To by było fajne. Myślałem, że trzeba wpisywać za każdym razem jakiś kod, spluwając przy tym przez lewe ramie stojąc na prawej nodze.
To jest talie proste we wszystkich tel dualsimowych, czy większości, czy tylko tych droższych?

--
__________________________________________MAT_______

Data: 2009-10-26 13:44:37
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości news:4ae56485$1news.home.net.pl...

[...]

tak jest w samsungu duos / duoz c5212
innych dualsim nie znam.

Data: 2009-10-26 12:53:03
Autor: cpt. Nemo
> [...]

> przy dużej ilości wykonywanych telefonów.

jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

Oczywiscie ze moze byc, i to znaczna upierdliwosc :)
Telefon masz w plecaku a dzwonisz za pomoca wybierania glosowego
sluchawki BT - i co ? Nie upierdliwe wypakowac plecak np. w taksowce ?

:)
Pozdrawiam,

Jak działa dual sim gdy wybieram numer?