Jak działa odśnieżarka za 300zł?

Data: 2010-12-03 09:23:28
Autor: zs
Jak działa odśnieżarka za 300zł?
W obi są odśnieżarki elektryczne po 300zł. Tak sobie pomyslalem ze na 3 domy to mozna po 100zł wydac. Chodzi o robienie ścieżek, odśnieżenie podjazdu, chodnika przed domem. Czy ktoś ma i się sprawdza? Na filmika z youtube są ale wieksze i nie wiem czy ta za 300zł odrzuci śnieg na 5m?
Moze ktos ma nagrany filmik jak dziala ta mała elektryczna odśnieżarka?

Data: 2010-12-03 14:26:03
Autor: Marek P.
zs wrote:
[...]

Ja ma taką 1300 W STIGA (wystarczy ale jakby wtedy były dostępne to bym na pewno wziłął 1800-2000 W) Odrzuca śnieg na 2-7 m ale muszisz wiedzieć zę robi mnustwo bałaganu zwłaszcza w wietrzną pogodę, Muszisz odśnieżać świeży śnieg jeszcze przed udeptaniem. Na mokrym śniegu jest za słaba i przystaje, trzeba wolniej ja pchać. Ogólnioe jestem bardzo zadowolony.
Ja kieruję wyrzut na droge osiedlową. Mgiełka śniegu jest tak cienka ze na ulicy prawie nie widać. W przeciwieństwie do sąsiadów którzy mają zaspy wysokości 0,5-0,7 m. Łączna powierrzchnia odśnieżania z chodniliem to ok 60-80 m2. Wczoraj zajęło mi to ok 15-20 minut i nie spociłem się przy tym jak bywało kiedyś.

Ojcu planuję zakup mocnej spalinowej. Nie ma czasu odśnieżać długiego podjazdu rano a po południu są już udeptane ślady i ta elektryczna nie daje rady.

Data: 2010-12-03 14:40:10
Autor: Dawid
W dniu 2010-12-03 14:26, Marek P. pisze:

trzeba wolniej ja pchać. Ogólnioe jestem bardzo zadowolony.
Ja kieruję wyrzut na droge osiedlową.

Super, dobry jesteś.Muszę dzisiaj spróbować i przerzucić cały śnieg na drogę lub do sąsiada.Ale będzie jazda :-)

Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

Data: 2010-12-03 15:41:30
Autor: Marek P.
Jak działa odśnieżarka za 300zł?
Super, dobry jesteś.Muszę dzisiaj spróbować i przerzucić cały śnieg na
drogę lub do sąsiada.Ale będzie jazda :-)

Do sąsiada nigny nie przeżucałem. Droga jest zapomniana przez miasto i nie odśnieżana. Sąsiedzi się nie skarżą a droga jest ślepa (4 domy wzdłuż). Śnieg rozżuca się na nią i na pobliską łąkę tworząc warstwę nie grubszą niż 1 cm. Napisałem to jakby ścieżka przebiegała wzdłuz np ogrodu.

Ale jak już przeżucisz do sąsiada to podziel się wrażeniami.

Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

Zgadzam się.

Data: 2012-10-02 11:10:51
Autor: kogutek44
W dniu piątek, 3 grudnia 2010 15:41:30 UTC+1 użytkownik Marek P. napisał:
> [...]

> Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
> Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

Po co odśnieżasz jak spadnie 1 cm śniegu. Jeśli na łąkach jak piszesz jest warstwa 1cm to chyba u ciebie jest jakaś czarna dziura co zasysa to co nie spadło na łąki. Czy czasami nie spszedajeż odsnierzarek? Błendy jakie robisz pasóją jak ólał do spszedawcuf. Czy w Twojej odśnieżarce jest wysoko wydajny silnik elektryczny? jeśli tak to napisz jak działa. Bo nisko wydajnych silników elektrycznych to raczej nie ma i tak z ciekawości pytam.

Data: 2010-12-03 18:05:00
Autor: ZS
Jak działa odśnieżarka za 300zł?
Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.
Własnie o to chodzi bo mi nie przeszkadza śnieg gdy jest ubity. Mozna po nim chodzić normalnie, czy jechać samochodem. Natomiast gdy spadnie jak ostatnio 10cm to dobrze by było szybko się pozbyć z chodnika i podjazdu. Jak kupię to zrobię filmik jak to działa:)

Data: 2010-12-03 19:16:01
Autor: Marek P.
Jak działa odśnieżarka za 300zł?
http://www.google.pl/#hl=pl&biw=767&bih=417&q=od%C5%9Bnie%C5%BCarka&um=1&ie=UTF-8&tbo=u&tbs=vid:1&source=og&sa=N&tab=wv&fp=659194588afaaf30

Znajdź elektryczną

Data: 2012-10-01 11:29:10
Autor: joannaagnieszkatrela
Jak działa odśnieżarka za 300zł?
Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym Obi  odśnieżarki że tak tanio?

Data: 2012-10-01 11:59:45
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 1 października 2012 20:29:10 UTC+2 użytkownik joannaagni...@gmail.com napisał:
Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym Obi  odśnieżarki że tak tanio?

Obi nie spamuje tak bezczelnie;)

Data: 2012-10-03 09:29:01
Autor: t-1

Użytkownik <joannaagnieszkatrela@gmail.com> napisał w wiadomości news:c00cb3cf-b3ab-4db7-b6ad-3abaeaa2f96bgooglegroups.com...
Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym Obi  odśnieżarki że tak tanio?

Popatrz na opis techniczny odśnieżarek.
Czy jest rozsądne odśnieżać w czasie opadów kilka razy na godzinę (aby warstwa śniegu nie była zbyt gruba) pasami o szerokości 40cm?
Na dodatek śnieg jest odrzucany na odległość 1 metra. Czyli praktycznie, można odśnieżać wąską ścieżkę w ogrodzie. Więc 300 zł w porównaniu do ceny szufli to bardzo drogo.
t-1

Jak działa odśnieżarka za 300zł?