Data: 2013-03-11 04:31:46 | |
Autor: Michał | |
Jak działa termostat? ;) | |
On 3/7/2013 9:35 AM, Marcin Kiciński wrote:
Pytanie z tematu może trochę głupie, ale chodzi mi o to, czy termostat w układzie chłodzenaia może się zaciąć w dowolnej pozycji, czy zawsze jest to otwarty duży obieg? miałem to w.. 3.4 autach :) safrane volvo, safrane 24v i dodge journey oraz tak trochę safrane ph1 (inny powód). W każdym przypadku bez żadnego problemu dało się schłodzić klimatronikiem tylko w dodge nie było wiadomo że się przegrzewa (ten dodge to taki fiat freecośtam na europę). Tak do 160km/h można na tym jechać. Gorzej jak się raz spitoliło chłodzenie i trzeba było jechać 180km/h+ żeby się wychłodził... (a jak się przegrzewał to chodził chwilę na 3 cylindry - vmax była wtedy 190) i 1080km do domu... (ale dało radę ;) ) o ja zaraz odpisze na bmw bo się dużo pojawiło :) |
|