Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?

Data: 2009-04-19 11:35:47
Autor: michalek
Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?

"Magda" <magda@spam.pl> wrote in message news:gsep62$p0u$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Czy mozecie doradzić co zrobić (z jakiej z setek opcji, taryf, promocji, zniżek, sztuczek... skorzystać),
aby osoba A majaca w Plusie telefon na kartę (ważne - jeszcze nie majaca, zamierzająca kupić) mogła dzownić bardzo tanio do osoby B, majacej w Plusie tel. na abonament. No i w drugą stronę też :)

Dziękuję serdecznie,

Magda

Ja polecam korzystanie z mało popularnej ale bardzo
dobrej taryfy MGG lub jej wersji jeszcze mniej popularnej MG.

Można z niej korzystać u każdego operatora niezależnie
czy dzwoni się w obrebie sieci czy do obcej sieci.
Można korzystać zarówno w Orange, Plusie, Erze, Play'u
jak i u wszystkich wirtualnych operatorów.

Koszty radykalnie spadają o 20-30%, a u niektórych osób
nawet o 80-90% (zależy jak dotychczas był używany telefon).

Data: 2009-04-19 11:37:34
Autor: michalek
[...]

Nie napisałem co to za taryfy.
Otóż MGG to "Mniej Gadać Głupot"
a radykalna MG to "Mniej Gadać"

Bardzo korzystne taryfy.

Data: 2009-04-19 12:06:57
Autor: JanKo
Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?
Agent michalek nadaje:

Ja polecam korzystanie z mało popularnej ale bardzo
dobrej taryfy MGG lub jej wersji jeszcze mniej popularnej MG.

Ale czasem "trzeba zabić tą miłość" i wtedy nie ma wyjścia, trzebą ją zagadać.

Jak dzwonić tanio w ramach Plus-a?