Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...

Data: 2014-06-24 06:27:46
Autor: kondzio
Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...
Witam
Jak dzwonie do jakiejś firmy to wyświetla się wizytówka firmy, a nie sam numer. Jak to zrobić żeby tak było w moim telefonie jak ktoś do mnie dzwoni ?/

Data: 2014-06-24 07:15:21
Autor: P.B.
Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...
Dnia Tue, 24 Jun 2014 06:27:46 +0200, kondzio napisa³(a):

Witam
Jak dzwonie do jakiej¶ firmy to wy¶wietla siê wizytówka firmy, a nie sam numer. Jak to zrobiæ ¿eby tak by³o w moim telefonie jak kto¶ do mnie dzwoni ?/

Naci¶nij klawisz "menu", potem "*" i dwa razy "#" - zatwierdzasz zielon±
s³uchawk±. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-06-24 07:38:11
Autor: kondzio
Jak dzwonie to wy¶wietla siê wizytówka ...
W dniu 2014-06-24 07:15, P.B. pisze:
[...]

Nie rób se jaj tylko jak nie wiesz to nie pisz pajacu

Data: 2014-06-24 13:32:41
Autor: mz
Jak dzwonie to wy¶wietla siê wizytówka ...

U¿ytkownik "kondzio"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:53a90ec5$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie rozumie dlaczego go obra¿asz ? W jego telefonie wystarczy wpisaæ tê kombinacjê i ju¿ jest tak jak on napisa³. A w twoim to nie wiadomo bo nie poda³e¶ co to za telefon. W moim np nic sie nie wy¶wietla bo nie ma wy¶wietlacza.

Data: 2014-06-24 18:54:32
Autor: PlaMa
W dniu 2014-06-24 07:38, kondzio pisze:

[...]

ja wiem! ja wiem! wrzuæ telefon do sedesu to przestanie wy¶wietlaæ
wizytówki.

Data: 2014-06-24 22:30:57
Autor: AL
On 2014-06-24 18:54, PlaMa wrote:
[...]

gowno wiesz ;) - a jak jest wodoodporny?

Data: 2014-06-29 03:53:15
Autor: PlaMa
W dniu 2014-06-24 22:30, AL pisze:

[...]

U know nothing Plama Snow... :P

Po zabiegu bêdzie wy¶wietla³ wy³±cznie gówniane wizytówki :D

Data: 2014-06-24 10:13:51
Autor: Adam Wysocki
kondzio <konasadsdaad@onet.pl> wrote:

Jak dzwonie do jakiej¶ firmy to wy¶wietla siê wizytówka firmy, a nie sam numer. Jak to zrobiæ ¿eby tak by³o w moim telefonie jak kto¶ do mnie dzwoni ?/

Jak dzwoni³em do jakiego¶ kolesia (nie pamiêtam czy mia³em go zapisanego, chyba nie), to wyskoczy³ mi jego profil z google plus, pewnie doda³ tam numer.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...