Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...

Data: 2014-06-24 10:13:51
Autor: Adam Wysocki
Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...
kondzio <konasadsdaad@onet.pl> wrote:

Jak dzwonie do jakiejś firmy to wyświetla się wizytówka firmy, a nie sam numer. Jak to zrobić żeby tak było w moim telefonie jak ktoś do mnie dzwoni ?/

Jak dzwoniłem do jakiegoś kolesia (nie pamiętam czy miałem go zapisanego, chyba nie), to wyskoczył mi jego profil z google plus, pewnie dodał tam numer.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Jak dzwonie to wyświetla się wizytówka ...