Jak europoseł Jaki Unię z Polski chce wyrzucić

Data: 2020-01-16 06:37:33
Autor: japanizer
Jak europoseł Jaki Unię z Polski chce wyrzucić
Bardzo ciekawy artykuł o Sebie:

https://www.rp.pl/Analizy/200119493-Szuldrzynski-Jak-europosel-Jaki-Unie-z-Polski-chce-wyrzucic.html

  Ale podobna pogarda dla własnego państwa widnieje w argumentach dotyczących komunizmu.   Twierdząc, że polski wymiar sprawiedliwości jest wciąż komunistyczny, politycy PiS - tak,   tak - donoszą na własne państwo. Wystawiają mu jak najgorsze świadectwo w całej Unii,   przekonując, że jedna z władz jest totalitarna. To przecież argument dla wszystkich   obywateli państw UE, którzy by przegrali przed polskimi sądami, że nie należy respektować   wyroków postkomunistycznych polskich sądów.

Data: 2020-01-16 15:43:23
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak oni śmieli nie zastosować się do rady samego Lecha Wałęsy?!

https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
"Stłucz pan termometr, a nie będziesz miał gorączki"

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-16 06:45:43
Autor: japanizer
On Thursday, January 16, 2020 at 11:43:25 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
>   postkomunistycznych polskich sądów.

Jak oni śmieli nie zastosować się do rady samego Lecha Wałęsy?!

Ale artykuł przeczytałeś?

Data: 2020-01-16 15:58:49
Autor: A. Filip
> [...]
>   postkomunistycznych polskich sądów.

Jak oni śmieli nie zastosować się do rady samego Lecha Wałęsy?!

A po co? Do dupy streściłeś?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-01-16 07:10:28
Autor: japanizer
On Thursday, January 16, 2020 at 11:58:50 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Ale artykuł przeczytałeś?

A po co? Do dupy streściłeś?

No tak, zapomniałem że lubisz dyskutować o czymś, czego nie czytałeś; stąd potem większość twoich wypowiedzi jest zupełnie bzdurna i idiotyczna.

Data: 2020-01-16 18:07:03
Autor: Runt
W dniu 2020-01-16 o 15:37, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Do jakiej to partii należał Stasio Piotrowicz, jakie funkcje pełnił i jakie pełni obecnie?

No Pis-owcy, kombinujcie.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-16 20:55:21
Autor: mrbluesky.pl
Jak europoseł Jaki Unię z Polski chce wyrzucić
No Pis-owcy, kombinujcie
-- -
Nie muszom. Ty kombinujesz za 10ciu... ;P

Data: 2020-01-17 14:35:32
Autor: Runt
Jak europoseł Jaki Unię z Polski chce wyr zucić
W dniu 2020-01-17 o 05:55, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
No Pis-owcy, kombinujcie
-- -
Nie muszom. Ty kombinujesz za 10ciu... ;P

Ja nie muszę! Mi lata!

Data: 2020-01-17 04:30:24
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Bo jest totalitarna i UNIci nie POwinni jej [kasty] wyroKOw respektowac -dla swojego [nawet juz nie nasiego] dobra.
Do czasow oczyszczenia palestry albo wziecia jej w troki ustawowo co prowadzi do oczyszczenia, stad protesty! ;P

A jak unia przestanie nas respektowac PO oczyszczeniu sadownictwa to POwiemy im ze nas nie lubiom i probujom nas "odeuropeizowac"...wiec niech bulom odszKOdowania w naturze za lamanie traktatow! Ciekawe czy tam som takie klauzule! ;P

Jak europoseł Jaki Unię z Polski chce wyrzucić