Jak ewangeliczka wystąpi z Kościoła?

Data: 2011-11-07 21:01:59
Autor: abc
Jak ewangeliczka wystąpi z Kościoła?
Krystyna Janda, poruszona do żywego męczeństwem ks. Adama, poinformowała, że
oficjalnie wystąpi z Kościoła.

Biorąc pod uwagę, że jest ewangeliczką, będzie to niełatwe, ale dla
chcącego... - pisze publicysta

http://www.rp.pl/artykul/9157,748389-Ks-- Adam-Boniecki-i-Krystyna-Janda-- -Robert-Mazurek.html

Data: 2011-11-07 14:07:07
Autor: J-23
On 7 Lis, 21:01, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

wstapi i wystapi, sam kilka razy bylem w kosciele, wszedlem i
wyszedlem - proste

Data: 2011-11-07 23:10:09
Autor: u2
W dniu 2011-11-07 23:07, J-23 pisze:
wstapi i wystapi, sam kilka razy bylem w kosciele, wszedlem i
wyszedlem - proste

Dla zydka proste, dla goja kahala.

Data: 2011-11-07 21:06:54
Autor: u2
W dniu 2011-11-07 21:01, abc pisze:
Krystyna Janda, poruszona do żywego męczeństwem ks. Adama,
poinformowała, że
oficjalnie wystąpi z Kościoła.

A byla tam kiedykolwiek ? Spowiadala sie ? Przyjmowala komunie ? :)

Data: 2011-11-07 15:26:49
Autor: Antenka
On 7 Lis, 21:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> poinformowała, że
> oficjalnie wystąpi z Kościoła.

A byla tam kiedykolwiek ? Spowiadala sie ? Przyjmowala komunie ? :)

"Wystąpienie" będzie polegało na tym, że najprzód "nawiedzi" pierwszy
napotkany kościół, a następnie z dramaturgią wszystkim znaną, czyli
"na   Krychę", obróci się na pięcie i  trzepnie drzwiami i wyjdzie.
Potem  usiądzie na miotle  i odleci  do GóWna, żeby się wyspowiadać,
że właśnie "wystąpiła".

Antenka

Data: 2011-11-07 15:39:45
Autor: Antenka
On 8 Lis, 00:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> "na   Krychę", obróci się na pięcie i  trzepnie drzwiami i wyjdzie.
> Potem  usiądzie na miotle  i odleci  do GóWna, żeby się wyspowiadać,

Cus sciemniasz.

Ależ skąd! A nawiasem pisząc, bo przecxież nie "mówiąc", to straszny
babsztyl z tej Krychy. Moja znajoma miała kiedyś wątpliwe szczęście
jechać z nią w jednym przedziale ekspresem(!) z Poznania do Katowic.
Krycha zarządała dla siebie samodzielnego przedziału. Artystka!
Niestety jej żądanie nie została spełnione  :-o)). Najgorsze ponoć
są : Bachy, Krychy i Ireny. :D

Antenka

Data: 2011-11-07 16:15:11
Autor: brat_olin
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Najgorsze ponoć są : Bachy, Krychy i Ireny. :D

Zdecydowanie Grazyny i Moniki!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-11-08 00:49:04
Autor: u2
W dniu 2011-11-08 00:39, Antenka pisze:
[...]

Nie sciemnaij. nicto naskale Micka i Puszka.

Data: 2011-11-08 08:43:08
Autor: stevep
Dnia 08-11-2011 o 00:39:45 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 8 Lis, 00:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Krycha zarządała dla siebie samodzielnego przedziału. Artystka!
Niestety jej żądanie nie została spełnione  :-o)). Najgorsze ponoć

No tak, czym większy idiota to tym mniej się zna na aktorstwie.

--
stevep

Data: 2011-11-08 06:35:41
Autor: Antenka
On 8 Lis, 08:43, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 00:39:45 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> są : Bachy, Krychy i Ireny. :D

> Antenka

No tak, czym większy idiota to tym mniej się zna na aktorstwie<.

Znawca efekciarstwa się odezwał! he he he :-O))
Krytyk filmowy i teatralny z Koziej Wólki hihihi

Antenka

Data: 2011-11-08 16:37:12
Autor: stevep
Dnia 08-11-2011 o 15:35:41 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Znawca efekciarstwa się odezwał! he he he :-O))
Krytyk filmowy i teatralny z Koziej Wólki hihihi

Ale skądże, nie jestem absolwentem oćca Rydzyka, jak niektórzy i muszę się  opierać na autorytetach typu Wajdy.

--
stevep

Data: 2011-11-08 07:44:14
Autor: Antenka
On 8 Lis, 16:37, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

Ale skądże, nie jestem absolwentem oćca Rydzyka<

Sęk w tym, że ty nie jesteś żadnym absolwentem :-o))

jak niektórzy i muszę się   opierać na autorytetach typu Wajdy.<

Na PyyRLowskich, reglamentowanych autorytetach, bo takim jest ten twój
Andy W. :-o))

Antenka

Data: 2011-11-09 08:55:26
Autor: stevep
Dnia 08-11-2011 o 16:44:14 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, to za PRL-u nie było żadnych wybitnych jednostek, dyskredytujesz JP  II.

--
stevep

Jak ewangeliczka wystąpi z Kościoła?