Jak fajnie !!!

Data: 2009-09-04 23:07:28
Autor: MH
Jak fajnie !!!
Jutro wolna sobota !!!

MH

--

Data: 2009-09-04 23:40:28
Autor: Lorn
Jak fajnie !!!
MH pisze:
Jutro wolna sobota !!!

Nie każdy ma ten luksus... :> Zakopałem się w fakturach... Pij, tylko z umiarem. :>

Data: 2009-09-05 00:02:45
Autor: MH
Jak fajnie !!!
MH pisze:
> Jutro wolna sobota !!!

Nie każdy ma ten luksus... :> Zakopałem się w fakturach... Pij, tylko z umiarem. :>

Do zoo , kochani do zoo.. Dozować należy z umiarem..
Qrna , wogóle dzisiaj nie dozuję , bo jadę jutro na Słowację na grzyby ..
Chopaki mówili , że jest pieroński wysyp !! W końcu daleko nie mam..

MH

Data: 2009-09-05 00:13:34
Autor: VicAbarca
Jak fajnie !!!
MH пишет:
 jutro na Słowację na grzyby ..
Chopaki mówili , że jest pieroński wysyp !! W końcu daleko nie mam..

W Slowacji jest od groma rydzow. Slowacy ich w ogole nie zbieraja :) Tez jezdze, ale nie powiem gdzie, bo sukinkoty wyzbieracie...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 00:56:41
Autor: MH
Jak fajnie !!!

W Slowacji jest od groma rydzow. Slowacy ich w ogole nie zbieraja :) Tez jezdze, ale nie powiem gdzie, bo sukinkoty wyzbieracie...

Albo powiesz gdzie , albo zwyzywam Cię od komuchów !!!

MH

Data: 2009-09-05 01:04:51
Autor: VicAbarca
Jak fajnie !!!
MH пишет:
Albo powiesz gdzie , albo zwyzywam Cię od komuchów !!!

W dupie mam wyzywanie od komuchow. Ja mam za malo lat, aby byc podejrzanym o komuchostwo :)
A rydze sa boskie...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 01:13:35
Autor: MH
Jak fajnie !!!

W dupie mam wyzywanie od komuchow. Ja mam za malo lat, aby byc podejrzanym o komuchostwo :)
A rydze sa boskie...

To Cię zwyzywam od neokomuchów !! Gdzie te qrva rydze ??!! No dobra , żeby się całe psp tam nie zleciało , możesz wrzucić mapkę na priva..

MH

Data: 2009-09-05 03:17:34
Autor: raff
Jak fajnie !!!
MH pisze:
[...]

E, ja juz wiem gdzie i wszystkie wyzbieralem.

R.

Data: 2009-09-05 22:10:35
Autor: VicAbarca
Jak fajnie !!!
raff пишет:
E, ja juz wiem gdzie i wszystkie wyzbieralem.

Nie wierze...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:21:24
Autor: raff
Jak fajnie !!!
VicAbarca pisze:
raff пишет:
E, ja juz wiem gdzie i wszystkie wyzbieralem.

Nie wierze...

a te co pozostaly obsikalem...

R.

Jak fajnie !!!