Jak fanboje rozwiązują problemy?

Data: 2012-10-14 20:44:48
Autor: Waldek Godel
Jak fanboje rozwiązują problemy?

Życie fanboja nie jest łatwe. Zabłysnąć trzeba, a czasem żywnie nie ma
czym.
Życie fanboja z fajfonem jest jeszcze cięższe. No nie ma czym zablysnąć.
Cudowna kosmiczna obudowa już porysowana. Emejzing panoramy w połowie
purpurowe. Apple Maps zawstydziłyby Pabla Picasso gdyby żył. Passbook pusty. O. passbook.. A może tak.. jak nie ma tam co wrzucić, to może sobie zrobić jakieś bilety,
tak dla szpanowania? Na rejs Titanicem, bilet na premierę pierwszych Stars
Wars, walkę Muhammeda Ali? Koncert Led Zeppelin?
http://www.flonsolutions.com/passes.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-10-14 15:29:02
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:16scdy9bg2bvc.dlglepper.institute.com...
Życie fanboja nie jest łatwe.
Zabłysnąć trzeba, a czasem żywnie nie ma czym.

Wzbudzasz moją litość... naprawdę. :-)
A mógłbyś np. zabłysnąć inteligencją i domyślić się po co firma Flon to robi...

[...]

O... Waldek właśnie odkrył jak inteligentne firmy używają takich
prześmiewców jak on do darmowego promowania ich produktów! :-)

Data: 2012-10-15 13:04:59
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k5f7ag$5el$1dont-email.me...

O... Waldek właśnie odkrył jak inteligentne firmy używają takich
prześmiewców jak on do darmowego promowania ich produktów! :-)

Pszemoś - nikt nie jest darmo ja Ty, no chyba, ze wreszcie przyznasz, ze bierzesz kase jako nierozgarniety influencer?

Data: 2012-10-15 04:20:37
Autor: ALEX
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 13:05:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]

Pszemoś - nikt nie jest darmo ja Ty, no chyba, ze wreszcie przyznasz, ze bierzesz kase jako nierozgarniety influencer?

Sowieci takich jak on, nazywali pożytecznymi idiotami. Pasuje jak ulał.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-10-19 19:15:20
Autor: Donald T.
W dniu 2012-10-14 22:29, Pszemol pisze:

O... Waldek właśnie odkrył jak inteligentne firmy używają takich
prześmiewców jak on do darmowego promowania ich produktów! :-)

BTW, zapytaj kiedy twoja matka odda mi te 5 złote na które mnie naciagneła tydzien temu pod nocnym miałem wypite

--
Tera haratamy w Amber Gol

Jak fanboje rozwiązują problemy?