Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?

Data: 2012-09-03 09:02:36
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?
Dnia 2012-08-31, o godz. 19:39:01
"Adamus" <adam@xxx.com> napisał(a):

Jak zniszczyć fizycznie stare dyskietki (3,5")?
Trochę się tego nazbierało, trudno teraz je przejrzeć
żeby sprawdzić czy są na nich zapisane jakieś "poufne"
informacje. Najlepiej byłoby je zniszczyć fizycznie.
Może ktoś ma jakiś dobry, prosty sposób?

Odpowiednia niszczarka do papieru na tyle wytrzymała by cięła
dyskietki. Tyle że cena takowej - dedykowanej tez do dyskietek - to tak
od ~1500PLN. Alternatywa to zamówienie usługi firmy która dysponuje
takimi urządzeniami, przyjeżdża i robi to na miejscu.

Zdrówko

Data: 2012-09-03 15:46:02
Autor: Alfred
Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?
Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.
Alternatywa to zamówienie usługi firmy która dysponuje
takimi urządzeniami, przyjeżdża i robi to na miejscu.
Znasz taką firmę w Warszawie lub okolicy i wiesz jakie
mniej więcej mają ceny? Chodziłoby o papier, płytki
CD/DVD i dyskietki 5.25" oraz 3.5"

Alfred

Data: 2012-09-03 16:02:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?
Dnia 2012-09-03, o godz. 15:46:02
"Alfred" <nie@pisz.pl> napisał(a):

> [...]
Znasz taką firmę w Warszawie lub okolicy i wiesz jakie
mniej więcej mają ceny? Chodziłoby o papier, płytki

Nie robiłem tego od ~3 lat - mam w firmie odpowiednie niszczarki i jest
to robione na bieżąco a wcześniej robił to u mnie dział księgowości
likwidując dokumenty po upływie terminu przechowywania. Wklep w
wyszukiwarkę "niszczenie dokumentów u klienta" i wyskoczy ci sporo firm.

Zdrówko

Data: 2012-09-03 20:57:35
Autor: Alfred
> [...]
likwidując dokumenty po upływie terminu przechowywania. Wklep w
wyszukiwarkę "niszczenie dokumentów u klienta" i wyskoczy ci sporo firm.
Dziękuję.

Alfred

Data: 2012-09-03 18:30:20
Autor: Dawid
W dniu 2012-09-03 15:46, Alfred pisze:
[...]

Daj 1000zł, zainwestuję w młotek 5zł, piec c.o. mam na miejscu i po sprawie.
Nawet wystawię fakturę, ale z Was młotki.
:-)

Jak fizycznie zniszczyć dyskietki?