Jak gadać z warsztatami?

Data: 2010-08-20 17:41:23
Autor: J.F.
Jak gadać z warsztatami?
On Fri, 20 Aug 2010 16:46:32 +0200,  Kapsel wrote:
Ciągle nie zrobiłem tej nieszczęsnej alfy, a wszystko dlatego, że nikt nie
chce się nią zając. Mam takie wrażenie, jakby mechanicy w warsztatach znali
się tylko na wymianie oleju,

Samochody sie skomplikowaly i to zmierza do tego jak piszesz. Nieautoryzowany mechanik bedzie mogl naprawic tylko to co nie zawiera
elektroniki.

a ASO chciało tylko sprzedawać samochody...

alez oni ci pewnie bardzo chetnie cala nowa skrzynie wsadza.
A moze i naprawia, ale po cenie 200zl/h, to sam nie bedziesz chcial.

Finalnie, to nie wiem co właściwie zrobić.

Wnioski na dalsza przyszlosc:
-nigdy wiecej alfy,
-nigdy wiecej fiata,
-nigdy wiecej automata przed przeprowadzka do USA, -nigdy wiecej zadnego nietypowego auta
-rozejrzec sie za lepsza praca, co by nastepne auto kupic nowe w
salonie,
-ale wybierac wedle dlugosci gwarancji, nie mniej niz 5 lat :-)
-a jak takiego nie bedzie, to kupic dacie czy Tate - moze i
technologia przestarzala, ale za to naprawialna :-)

Co radzicie?
- posiłować się z Ganinexem, zamówić do nich lawetę i te błędy zczytać?
pytanie - co dalej? nie wiem na ile komputer może tu pomóc, w sensie, że
powiedzą "wymień to i to, dokręć to i tamto" i biorę sobie samochód na
lawetę dalej i robię gdzieś czy jak?

Watpie zeby tak fajnie bylo.

- wcisnąć samochód jakiemuś warsztatowi "ogólnego zastosowania" żeby
przejrzeli wszystko poza selespeed (wcale nie wiem czy akurat ono padło),
ale jak z nimi gadać żeby ja w ogóle wzięli?

Ale co jej jest ? Poszukalbym na jakims forum alfy gdzie oni naprawiaja - ktos sie chyba
na tym zna ?

- sprzedać? ktoś będzie chciał samochód, którego nie da się przetestować w
trasie?

Kazdy szrot :-)

Już mi się nawet termin przeglądu skończył i cała ta sytuacja trochę mnie
irytuje. Rozumiem, że naprawa to będą pewnie znaczące koszty, ale trochę
się czuję jak w PRL-u z tym wszystkim...

Teraz juz wiesz jak wyglada krwiozerczy kapitalizm :-)

J.

Data: 2010-08-20 19:22:36
Autor: Kapsel
Jak gadać z warsztatami?
Fri, 20 Aug 2010 17:41:23 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Pracę mam dobrą, ale samochód to nie jest dla mnie element pierwszej
potrzeby, chociaż się przydaje ;) Niemniej, jak tak dalej pójdzie, to niestety będzie moja ostatnia alfa,
chociaż jeździło się fajnie.
- sprzedać? ktoś będzie chciał samochód, którego nie da się przetestować w
trasie?

Kazdy szrot :-)
 Ile dają? Pewnie starczy na dwa piwa? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-08-20 22:25:55
Autor: Ludvigus
Jak gadać z warsztatami?
W dniu 2010-08-20 17:41, J.F. pisze:
On Fri, 20 Aug 2010 16:46:32 +0200,  Kapsel wrote:

Finalnie, to nie wiem co właściwie zrobić.

Wnioski na dalsza przyszlosc:
-nigdy wiecej alfy,
-nigdy wiecej fiata,

No, no, no! Selespeed to rzeczywiście nietypowa skrzynia, której mało kto chce się podjąć, ale z tym nigdy więcej alfy/fiata, to pan przesadzasz i generalizujesz! Sam czym jeździsz? Tylko nie pisz, że niemieckim .....wagenem? ;>

Pozdr.,

--
|____ UDVIGUS  electronic music lover /

Data: 2010-08-22 01:29:34
Autor: Robert Rędziak
Jak gadać z warsztatami?
On Fri, 20 Aug 2010 22:25:55 +0200, Ludvigus <email@w.sygnaturce>
wrote:

kto chce się podjąć, ale z tym nigdy więcej alfy/fiata, to pan przesadzasz i generalizujesz! Sam czym jeździsz? Tylko nie pisz, że niemieckim .....wagenem? ;>

 Pewnie nie przyjmiesz tego do wiadomości, ale lepszy nudny wagen
 niż ekscytująco pieprząca się Alfa :>

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-22 08:37:30
Autor: Lewis
Jak gadać z warsztatami?
wrote:

[...]

Pewnie tak nudny jak ten z kilku wątków wcześniej o pękniętych pierścieniach w nowym aucie ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-22 07:53:37
Autor: Robert Rędziak
Jak gadać z warsztatami?
On Sun, 22 Aug 2010 08:37:30 +0200, Lewis
<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

Pewnie tak nudny jak ten z kilku wątków wcześniej o pękniętych pierścieniach w nowym aucie ;)

 Sądzę, że mimo spadku jakości VW i plotek o tym, że AR w tej
 kwestii urosło, nadal VAG wychodzi lepiej. Ja tam tatowej 146
 nie zapomnę :)

Data: 2010-08-22 10:01:44
Autor: Lewis
Jak gadać z warsztatami?
W dniu 2010-08-22 09:53, Robert Rędziak pisze:
[...]

Ale są inne marki niż VAG i Alfa ;)

Data: 2010-08-22 08:07:43
Autor: Robert Rędziak
Jak gadać z warsztatami?
On Sun, 22 Aug 2010 10:01:44 +0200, Lewis
[...]

 Ale porównanie dotyczyło VAG-ów i AR.