Jak gadać z warsztatami?

Data: 2010-08-20 22:38:26
Autor: Ludvigus
Jak gadać z warsztatami?
W dniu 2010-08-20 16:46, Kapsel pisze:

Normalnie mi się już odechciewa :(

Ciągle nie zrobiłem tej nieszczęsnej alfy, a wszystko dlatego, że nikt nie
chce się nią zając. Mam takie wrażenie, jakby mechanicy w warsztatach znali
się tylko na wymianie oleju, a ASO chciało tylko sprzedawać samochody...

IMHO nie zapukałeś póki co do odpowiednich drzwi. Nie wiem jak mocno zapalonym alfaholikiem jesteś i czy w ogóle zaglądasz na jedną ze stron: alfaholicy.org albo alfaclub.pl. Polecam tą pierwszą i trochę pogrzebania w tematach.

Tutaj wymieniony jest dobry serwis: http://www.forum.alfaholicy.org/156/34200-156_selespeed_problem_z_biegami.html Ponadto polecam przestudiować te linki: http://www.forum.alfaholicy.org/search.php?searchid=398672

A jak już nie znajdziesz nic, to zadaj zwyczajnie pytanie na forum, jestem pewien, że nie zostaniesz bez pomocy.

Pozdrawiam i głowa do góry!
--
| |__ cobol programmer | AR156 driver \
|____ UDVIGUS  electronic music lover /