Data: 2016-11-01 09:27:48 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Jak handlarze to robiÄ ? | |
W dniu .10.2016 o 11:06 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:
Ergo, handlarz kupił znacznie taniej. Kalkulujesz licząc koszty naprawy po cenach warsztatowych - a to błąd. Każde auto sprowadzone do PL handlarz może przywrócić do stanu "nówka sztuka nieśmigana" za 10-20% ceny jaką normalny kierowca zostawiłby w warsztacie. Potrzebne do tego są warsztaty, które się w tym specjalizują. Które mają "kadrę techniczną" pracującą za 1,5-2k miesięczne (lub mniej), nieograniczony dostęp do części zamiennych: kilka rozbitków danej marki na placu i 2-3 duże szroty w promieniu 0-20km i stałe zlecenia o handlarzy. Przy takim układzie koszty robocizny i części zamiennych bdb niskie ale zapewniają stały dochód dla handlarza i zaprzyjaźnionych warsztatów. TG |
|
Data: 2016-11-01 13:45:23 | |
Autor: Maciek | |
Jak handlarze to robiÄ ? | |
Dnia Tue, 01 Nov 2016 09:27:48 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Każde auto sprowadzone do PL handlarz może przywrócić do stanu "nówka sztuka nieśmigana" za 10-20% ceny jaką normalny kierowca zostawiłby w warsztacie. Tylko że takie "nufki sztuki" dość łatwo wykryć. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2016-11-01 18:53:47 | |
Autor: RadoslawF | |
Jak handlarze to robią? | |
W dniu 2016-11-01 o 13:45, Maciek pisze:
Figa prawda.Każde auto sprowadzone do PL handlarz może przywrócić do stanu "nówka Potrzeba fachowca, nie uważasz chyba że każdy statystyczny nabywca używki to potrafi ? Pozdrawiam |
|