Jak i czym umyć motocykl

Data: 2013-02-19 12:43:51
Autor: Arbiter
Jak i czym umyć motocykl

Użytkownik "pawelduz124" <pawelduz124@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

mam pytanko czy mogę umyć mój sprzęt typu yamaha r6 na myjni samoobsługowej ???

Jak masz taką myjnię pod ręką to możesz. Teoretycznie nic nie powinno się stać, ale ostrożnie przy myciu piast i innych miejsc gdzie wbita woda mogłąby zaszkodzić.

Ja zwykle myję spryskiwaczem ogrodniczym 5l i pędzelkiem. Gorąca woda + płyn do mycia naczyń a detale myję pędzelkiem. Spryskiwaczem tylko polewam/wypłukuję. I to jest ok, bo nie musze jechac na myjnie, spieszyc się i nie wbijam wody np w okolice wtrysku, filtra powietrza, piast, zegarów etc.

Jak i czym umyć motocykl