Jak i po co powstał nowy spot o updaku komunizmu?

Data: 2009-06-05 14:19:45
Autor: iaforek
Jak i po co powstał nowy spot o updaku komunizmu?
Tajne zebranie. Gdzieś w Europie. Obecni: Donald Tusk, Danuta Hubner.
Słuchaj, Danka. Moi ludzie od propagandy powiedzieli mi, że ten klip bez "Solidarności" nie przejdze. Przegramy wybory! - powiedział Donald.
Donek. Ty siedź cicho i rób to, co Ci Komisja Europejska każe robić - odpowiedziała Danka.
No ale Kaczyński nie da mi spokoju. Ludzie tym bardziej! - gada dalej Donald.
Co im się nie podoba! Nowy film? Przecież taki ładny, europejski! Nawet Jazruzela widać. Bez niego III RP by nie było. - powiedziała Danuta - poza tym, zrobimy tak jak zawsze! Powiemy, że Kaczory to pieniacze. Że ich nikt w Europie nie słucha. Powtórzy się to z 10 razy. Dorzucimy Palikota z oskarżeniami o problemy alkoholowe i będzie po sprawie.
No dobrze. No ale może ten znaczek "Solidarności" gdzieś wrzucimy? - spytał się Tusk.
Wytniemy ten fragment z "Gazetą Polską" i będzie łokej - odpowiedziała częściowo po angielsku Danuta.
No dobrze. - przytaknął Tusk.

Jednak... ludzią dalej się nie podoba, jak Polska została potraktowana. Tusk zwołał drugie spotakanie.

Danka. Miała być tak pięknie i co!? G.... Jakieś "nieeuropejskie" to społeczeństwo. Dostali znaczek "Solidarności" i płaczą. - żali się Tusk.
K.... i co jeszcze!? Może jeszcze papieża mamy dodać! - grzmi Danuta.
I tego drobnego cwaniaczka... nie mogę nadal uwierzyć, że wyciął nam taki numer z tym Libertasem - dodał Tusk.
Mówiłam Ci, że tak będzie. Parszywy sprzedawczyk. Ty pamiętasz jaki to był buc na początku lat 90-
tych? - odpowiedziała Danuta.
Szkoda gadać. No ale coś musimy zrobić z tym klipem. - powiedział Tusk.
No przecież nie możemy go bardziej zmienić. Niemcy zapłaciły, Niemcy wymagają... - powiedziała Danuta - lepiej im się nie stawiaj!
Wiem, wiem - potwierdził Tusk - ale słuchaj mam pomysł! Pamiętasz ostanie euro 2008? Była taka reklama. Z samochodami. Na nich były namalowane flagi europejskie.
No pamiętam. Była Polska - odpowiedziała Danuta.
Była i nie była! - zaśmiał się Tusk - w Polsce była. W Europie nie było. Każdy kraj miał trochę inną wersje. U nas była z Polską flagą aby ludziska się nie wściekali.
Ooo - zabuczała ze zdumienia Danuta. - jest pan genialny, Herr Tusk. Zrobimy nowy, lepszy klip.
Nowy, lepszy świat! Mein Fraulein - wykrzyknął Donald - tylko kto za to zapłaci?
Coś wymyślimy - powiedziała Danuta - nie dość, że będzie dłuższy, lepszy to, na dodatek, tylko o Polsce. Z Polskimi napisami!
Uuu - zabuczał Tusk - dorzucimy jakąś zagraniczną kapele aby brzmiał bardziej internacjonalistycznie!
No to zgoda. - wykrzyknęła Danuta.
Jest jeszcze jeden problem. Co się stanie jak się ludzie połapią, że to zagrywka przed wyborami. - powiedział smutnie Donald.
Donek! Nie bądź mięczak! Nie połapią się! Kto? Nasi wyborcy, te wykształciuchy? Bezmózgie yeti! Będą skakać z zachwytu. Sam wiesz jacy oni inteligentni. Popatrz jak oni "kupują" wszystko co im się powie. I ciągle wierzą, że za wszystko co złe to "kaczory" są odpowiedzialne - zaśmiała się Danuta.
Ale ja nie rozumiem... - powiedział Tusk.
Nie szkodzi. - odpowiedziała Danuta - Jacy wyborcy, taki przywódca. Poza tym, za kilka dni wybory. Po wyborach i tak już nikt nie będzie pamiętał o tym filmie.

Koniec.

PS Czyżby Naród Polski był, aż tak ogłupiony i zaślepiony propagandą Herr Tuska, że nie dostrzega, że ten filmik powstał tylko dla Polaków? Dla doraźnych celów politycznych! Jak go nikt, poza Polakami, nie zobaczy to co on ma zmienić???
Nie ma go nigdzie w zachodnich serwisach. Nie ma go na kanale EUTube! Proszę samemu sprawdzić: wejść na youtube, wpisać EuTube i sprawdzić jakie flimy są dostępne. W chwili obecnej, najnowszy, został dodany dwa dni temu i nazywa się "Electrical Derby". W pierwszej piątce (wg daty) jest za to: "20th Anniversary of democratic change in Central and Eastern Europe". Tak, to ten sam z Bramą Brandenburską i (poprawioną) Solidarnością! Swoją drogą, dlaczego ten klip "20th Anniversary of democratic change in Central and Eastern Europe" jest w języku angielskim? Ba, praktycznie, nie jest potrzebna znajomość angielskiego "tyle" napisów się pojawia. Za to, ten nowy, lepszy, polski jest aż polski do bólu - czyżby celowo zrobiony tylko dla Polaków! Czy już nikt w Polsce nie myśli? Oczywiście można napisy zmienić. Tak samo jak można oficjalnie opublikować filmik. Ciekawe tylko dlaczego tego do tej pory tego nie zrobiono... Niech "głupie polaczki" się cieszą i pieją z zachwytu...

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article393043/U2_zagra_w_spocie_o_Polsce.html

--
iaforek

--

Jak i po co powstał nowy spot o updaku komunizmu?