Jak inaczej wytłumaczyć prześladowanie Chodorkowskiego...

Data: 2010-12-27 10:32:33
Autor: Tzva Adonai
Jak inaczej wytłumaczyć prześladowanie Chodorkowskiego...
.... jeśli nie przy pomocy rosyjskiego antysemityzmu?... Prostemu
ludowi się to podoba, a władza sobie punktuje...

Data: 2010-12-27 10:43:05
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Gru, 19:32, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
... jeśli nie przy pomocy rosyjskiego antysemityzmu?... Prostemu
ludowi się to podoba, a władza sobie punktuje...

Po prostu skazanie jakiegokolwiek zyda za zlodziejstwo jest OCZYWISTYM
antysemityzmem!

Data: 2010-12-27 19:45:03
Autor: u2
W dniu 2010-12-27 19:43, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Tylko jak on mógł ukraść te 200 mln ton ropy ? :)

Bagsik i Gąsiorowski przy nim wysiadają :)

Data: 2010-12-27 10:49:02
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Gru, 19:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Po prostu skazanie jakiegokolwiek zyda za zlodziejstwo jest OCZYWISTYM
> antysemityzmem!

Tylko jak on mógł ukraść te 200 mln ton ropy ? :)

Bagsik i Gąsiorowski przy nim wysiadają :)

tym bardziej, ze wlasnie gdzies tyle wydobyl...
cala ukradl :-)

Data: 2010-12-27 20:27:57
Autor: u2
W dniu 2010-12-27 19:49, DJ MC Donald Musk pisze:

Tylko jak on mógł ukraść te 200 mln ton ropy ? :)

Bagsik i Gąsiorowski przy nim wysiadają :)

tym bardziej, ze wlasnie gdzies tyle wydobyl...
cala ukradl :-)

Z tym Menatepem to też jakaś pokręcona historia. Za Gorbiego Chodor
zbierał na ofiary Czarnobyla, a później nie tylko te pieniądze
wyparowały do hameryki razem z dyrektorami :)

Data: 2010-12-27 19:37:07
Autor: u2
W dniu 2010-12-27 19:32, Tzva Adonai pisze:
... jeśli nie przy pomocy rosyjskiego antysemityzmu?... Prostemu
ludowi się to podoba, a władza sobie punktuje...

Raczej nie tym. Po prostu bieda ruskich aż szczypie w oczy. Dlatego
czekiści rzucili na pożarcie Chodora, Bieriozę wygonili, a takiego Romę
Abramowicza zostawili w spokoju, bo nie zagraża ich władzy.

Data: 2010-12-27 22:41:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:ea0d95b2-de56-4b03-8c85-8e5cf85be19fz9g2000yqz.googlegroups.com...
.... jeśli nie przy pomocy rosyjskiego antysemityzmu?... Prostemu
ludowi się to podoba, a władza sobie punktuje...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A dlaczego Żydzi skupiają cały kapitał wokół siebie? Czyż nie jest to złodziejstwo?

boukun

Data: 2010-12-28 03:43:27
Autor: MH
Jak inaczej wytłumaczyć prześladowanie Chodorkowskiego...
... jeśli nie przy pomocy rosyjskiego antysemityzmu?... Prostemu

ludowi się to podoba, a władza sobie punktuje...

Tzva , serdecznie współciule !! No cóż , takie są realia..  Ja staram się Ciebie
zrozumieć , w dobrej wierze dałeś sę skórkę upindolić i takie tam..  Twoja
brocha , hehe..  Nooo , ale coś Ty nawyczyniał Żydzie (no bo chyba już takowym
jesteś ?!), że Twoje wątki są blokowane na różnistych portalach..  Weż sę Wacka
zaceruj spowrotem , odblokują Ci konta !!

MH

--

Jak inaczej wytłumaczyć prześladowanie Chodorkowskiego...