Jak instalowac nowa kuchenke

Data: 2010-08-29 14:02:23
Autor: Jan Werbiński
Jak instalowac nowa kuchenke
Użytkownik "Paulina Wieczorek" <pw77@onet.eu> napisał w wiadomości news:i5da7g$au$1news.onet.pl...
Czy moglby mi ktos nakreslic jak odbywa sie instalacja nowej kuchenki gazowej. Chcialabym kupic nowa- Amica , czy jej instalacji moze dokonac dowolna firma zajmujaca sie instalacjami gazowymi czy musi byc autoryzowana, zeby nie stracila w razie czego gwarancji?

Mogę się mylić, ale powinien to być zwykły hydraulik lub monter instalacji bud.
Jeżeli producent żąda czegoś więcej, to należy zmienić producenta.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Jak instalowac nowa kuchenke