Jak ja lubie te Swieta

Data: 2011-12-23 14:05:42
Autor: raff
Jak ja lubie te Swieta
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie k±sać, kogo popadnie :D

R.

Data: 2011-12-23 06:48:41
Autor: Antenka
Jak ja lubie te Swieta
On 23 Gru, 14:05, raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie k±sać, kogo popadnie :D

R.

I będzie pierdzieć w stołek i walić czerwonymi, grubymi, tłustymi
paluchami w klawiaturę  hłe hłe hłe :-o)) A tymczasem ja będę się
delektować wszystkim po troszeczku, mniam! :-P

Antenka

Data: 2011-12-23 20:04:13
Autor: jadrys
Jak ja lubie te Swieta
W dniu 2011-12-23 15:48, Antenka pisze:
On 23 Gru, 14:05, raff<patagoni...@gazeta.pl>  wrote:
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie kąsać, kogo popadnie :D

R.
I będzie pierdzieć w stołek i walić czerwonymi, grubymi, tłustymi
paluchami w klawiaturÄ™  hĹ‚e hĹ‚e hĹ‚e :-o)) A tymczasem ja bÄ™dÄ™ siÄ™
delektować wszystkim po troszeczku, mniam! :-P

Antenka
Jak przystało na wytrawną koneserkę ;-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-12-23 12:12:52
Autor: Antenka
Jak ja lubie te Swieta
On 23 Gru, 20:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jak przystało na wytrawn± koneserkę ;-)

Wielkopolskiego jadła :-D

;-o))) mniam!

Pozdrawiam:-) <

;-)

Data: 2011-12-23 23:17:33
Autor: jadrys
Jak ja lubie te Swieta
W dniu 2011-12-23 21:12, Antenka pisze:
[...]

I wszystkiego innego co najlepsze... ;-)

Data: 2011-12-23 22:49:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak ja lubie te Swieta
Antenka wrote:

[...]

Chemmmm....!?

- załadowała¶ sem nowe bateryjki wkutasa, ze¶ tako zadowolono...?

Data: 2011-12-24 18:41:51
Autor: Grzegorz Z.
Jak ja lubie te Swieta
Antenka napisał:

[...]

A dupa ro¶nie. --
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-23 14:10:38
Autor: jadrys
Jak ja lubie te Swieta
W dniu 2011-12-23 14:05, raff pisze:
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie kąsać, kogo popadnie :D

R.

A Ty co będziesz robił w te dni?

Data: 2011-12-23 15:24:21
Autor: wolim
Jak ja lubie te Swieta
W dniu 2011-12-23 14:10, jadrys pisze:
W dniu 2011-12-23 14:05, raff pisze:
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie kąsać, kogo popadnie :D

R.

A Ty co będziesz robił w te dni?

Będzie chodził najebany od rana do wieczora, jak na prawdziwego katolika przystało.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-12-23 15:36:48
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta
Użytkownik - wolim napisał:
[...]

Ty natomiast w skupieniu spędzisz dzień cały na studiowaniu dzieł Marksa i Urbana. :-)

Data: 2011-12-23 14:35:50
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta
Użytkownik - raff napisał:
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie k±sać, kogo popadnie :D

R.

Lewactwo w tym czasie będzie się nudzić i szukać zaczepki. Normalni ludzie będ± odpoczywać, ¶więtowac i spędzać czas z rodzin±.

Data: 2011-12-23 14:45:59
Autor: pluton
Jak ja lubie te Swieta
Normalni
ludzie będ± odpoczywać, ¶więtowac i spędzać czas z rodzin±.

A tak z ciekawosci - co ty bedziesz robic ?

Nullification

Data: 2011-12-23 15:01:35
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta
Użytkownik - pluton napisał:
Normalni
ludzie będ± odpoczywać, ¶więtowac i spędzać czas z rodzin±.

A tak z ciekawosci - co ty bedziesz robic ?

To, co normalni ludzie, zracjonaliĽdziały lewaczku. :-)

Data: 2011-12-23 15:01:08
Autor: pluton
Jak ja lubie te Swieta

> A tak z ciekawosci - co ty bedziesz robic ?

To, co normalni ludzie, zracjonaliĽdziały lewaczku. :-)

Ale po co chcesz udawac normalnego ?

Nullification

Data: 2011-12-23 15:09:27
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Przecież nie muszę. Z tob± to inna sprawa. Trudna nawet, rzekłbym.
Wpadniesz na psp złożyć życzenia "z okazji ¶wi±t noworocznych" i podzielić się goloneczk±? :-D

Data: 2011-12-23 15:13:19
Autor: pluton
Jak ja lubie te Swieta
> Ale po co chcesz udawac normalnego ?

Przecież nie muszę.

No wlasnie! Nie musisz, a udajesz. Wlasnie dlatego pytalem, po co ?

Wpadniesz na psp złożyć życzenia "z okazji ¶wi±t noworocznych" i
podzielić się goloneczk±? :-D

Normalni ludzie dziela sie oplatkiem. Jak juz udajesz, to rob to dobrze.

Nullification

Data: 2011-12-23 15:35:37
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta
Użytkownik - pluton napisał:
Ale po co chcesz udawac normalnego ?

Przecież nie muszę.

No wlasnie! Nie musisz, a udajesz. Wlasnie dlatego pytalem, po co ?

Umiesz czytać? Nie umiesz - dlaczego udajesz, ze umiesz?

Wpadniesz na psp złożyć życzenia "z okazji ¶wi±t noworocznych" i
podzielić się goloneczk±? :-D

Normalni ludzie dziela sie oplatkiem. Jak juz udajesz, to rob to dobrze.

My tak - opłatkiem. Ale wy, lewusy - o ile w ogóle się dzielicie. A najchętniej to się dzielicie cudzym. :-)

Data: 2011-12-23 15:41:06
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta
Dnia 23-12-2011 o 15:35:37 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Twoj± durnot± raczej nie chcemy się dzielić Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-23 21:18:56
Autor: Przemysław W
Jak ja lubie te Swieta

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

My tak - opłatkiem.

Wy się dzielicie nie opłatkiem tylko  na idiotów i kretynów. Ty oczywi¶cie jeste¶ w tych pierwszych.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-23 21:32:07
Autor: raff
Jak ja lubie te Swieta
On Fri, 23 Dec 2011 21:18:56 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

My tak - opłatkiem.

Wy się dzielicie nie opłatkiem tylko  na idiotów i kretynów. Ty oczywi¶cie jeste¶ w tych pierwszych.

O, jakis nowy dowcip z Wyborczej ?

Opowiedz wiecej, Kawecki.

R.

Data: 2011-12-24 05:42:26
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta

pisem@...pl> wrote:

[...]

A umiesz czytać ze zrozumieniem Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-23 21:50:28
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta
Użytkownik - Przemysław W napisał:

[...]

Toster przemówił. :-D

Data: 2011-12-24 05:43:05
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta
Dnia 23-12-2011 o 21:50:28 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Rzekłe¶ hau, hau, hau Dupikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-23 15:40:00
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta
Dnia 23-12-2011 o 15:09:27 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

A fuj Dupikowski, ty jadasz takie szkaradztwa?

--
stevep

Data: 2011-12-23 15:39:12
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta
Dnia 23-12-2011 o 15:01:08 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> A tak z ciekawosci - co ty bedziesz robic ?

To, co normalni ludzie, zracjonaliÂĽdziaÂły lewaczku. :-)

Ale po co chcesz udawac normalnego ?

Bo on jest normalny inaczej.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-23 22:54:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak ja lubie te Swieta
rAzor wrote:

Użytkownik - pluton napisał:
Normalni
ludzie będ± odpoczywać, ¶więtowac i spędzać czas z rodzin±.

A tak z ciekawosci - co ty bedziesz robic ?

To, co normalni ludzie, zracjonaliĽdziały lewaczku. :-)

Co¶taki CIMNIOK jezd...!!!?

- nopseca rozjus beblołem: "NORMALNI INACEJ", dokładnie tak, jak KSIONCPROBOSC naambonie nauco...!!!

Zapamintać, com psedchwilkom bebloł, nieumis, cyco...!?

Data: 2011-12-23 15:38:26
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta
Dnia 23-12-2011 o 14:35:50 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Ujadaj±c Dupikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-23 15:40:50
Autor: rAzor
Jak ja lubie te Swieta

Użytkownik - raff napisał:
[...]

O, Dupikowski wrócił z od¶nieżania - psy cię potarmosiły? Wstyd, zeby psiarnia z własnej klatki nie szanowała swojego ciecia.

Data: 2011-12-24 04:16:29
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta

Użytkownik - raff napisał:
[...]

O qrde taka pomyłka kogo pok±sałe¶ Dupikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-23 16:27:59
Autor: raff
Jak ja lubie te Swieta

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Stefciula, jestes zywym przykladem, ze demencja starcza jest podobna
do zdziecinnienia. Miernoto.

R.

Data: 2011-12-24 04:18:08
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Kurwikowski, rozczarowujesz mnie, troszkę polotu zamiast na¶ladować tępaka  i prymitywa Dupikowskiego.

--
stevep

Data: 2011-12-23 22:51:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak ja lubie te Swieta
rAzor wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Znacysiem, "NORMALNI INACEJ"....

- takjaknom dopomuż bug....!

Data: 2011-12-24 20:00:12
Autor: Grzegorz Z.
Jak ja lubie te Swieta
rAzor napisał:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Z tymi trzema szantrapami które nazywasz rodzin± - "¶więtujesz" i
"odpoczywasz" ? Masochista?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-23 15:29:53
Autor: Biały.Murzyn.PL
Jak ja lubie te Swieta

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3v8f7l230hs3d965epn7lcevpmeospq9f4ax.com...
Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie k±sać, kogo popadnie :D

R.

Obchodza, obchodza....

http://www.youtube.com/watch?v=mTUc0JwnHe0

Data: 2011-12-23 15:37:45
Autor: stevep
Jak ja lubie te Swieta
Dnia 23-12-2011 o 14:05:42 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie k±sać, kogo popadnie :D

R.

E tylko ciebie Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-23 22:47:58
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak ja lubie te Swieta
raff wrote:

Znow lewactwo nie bedzie mialo co ze soba zrobic przez kilka dni i
bedzie k±sać, kogo popadnie :D

RAFAŁELO...!!!

Nopseca niełodpedziała¶ nom namoje dwie zagadki...!

- cyzbyciem jus nowet imstynkty łodesły (bo ło jakiesik emteligencji racej niebeblom!)...?

Data: 2011-12-24 00:19:45
Autor: raff
Jak ja lubie te Swieta

Te twoje "zagadki" to mię zwisajom.

R.

Data: 2011-12-23 15:48:20
Autor: Antenka
Jak ja lubie te Swieta

<Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

> [...]

>Nopseca niełodpedziała¶ nom namoje dwie zagadki...!

>- cyzbyciem jus nowet imstynkty łodesły (bo ło jakiesik emteligencji racej

A makówki już zrobiłe¶? :-)

Antenka

Data: 2011-12-24 13:24:49
Autor: raff

[...]