Jak ja mam dość tej pierdolonej pra cy..

Data: 2009-12-17 13:22:02
Autor: Jadrys
Jak ja mam dość tej pierdolonej pra cy..
W dniu 2009-12-16 21:31, Tzva Adonai pisze:
Dlaczego jedni ludzie wiodą takie życie jak boukun i Panslavista, a
drudzy takie jak ja?... Dzisiaj kończę o 23, a potem na godzinę jadę
do burdelu wydymać ciasną małolatę.. To oprócz alkoholu, narkotyków i
Internetu moja jedyna pociecha...

Ciesz się że masz pracę..

Data: 2009-12-17 16:36:14
Autor: robertcb
> [...]
> drudzy takie jak ja?... Dzisiaj kończę o 23, a potem na godzinę jadę
> do burdelu wydymać ciasną małolatę.. To oprócz alkoholu, narkotyków i

jak do 23, to pewnie w tesco za 1000/mc.

--

Jak ja mam dość tej pierdolonej pra cy..