Jak ja mam dość tej pierdolonej pracy..

Data: 2009-12-16 12:31:21
Autor: Tzva Adonai
Jak ja mam dość tej pierdolonej pracy..
Dlaczego jedni ludzie wiodą takie życie jak boukun i Panslavista, a
drudzy takie jak ja?... Dzisiaj kończę o 23, a potem na godzinę jadę
do burdelu wydymać ciasną małolatę.. To oprócz alkoholu, narkotyków i
Internetu moja jedyna pociecha...

Data: 2009-12-16 14:32:54
Autor: Marek
On 16 Gru, 21:31, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

"Ciasna malolata" w burdelu....heeeheee

Data: 2009-12-17 02:13:14
Autor: sofu

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Ta ciasna małolata miala wiecej chujów w piździe niz klocek w dupie.
A on chodzi w pampersach, bo mu zwieracze nie trzymaja i jak idzie dzieje
sie to co tutaj:
http://www.szokblog.pl/FotoWideo.jsp?idblg=3068
Wiec mozna sobie wyobrazic te ciasna "piczke"!

sofu

Data: 2009-12-16 16:00:19
Autor: Pistacjusz
[...]

Czemuś biedny? Boś głupi. Czemuś głupi? Boś biedny.

Data: 2009-12-16 21:36:27
Autor: Ensitherum
[...]

faktycznie chujnia. a mogłeś wyemigrować do Izraela i tam posuwać żydowskie małolaty w burdelu. hehe

Data: 2009-12-16 13:04:58
Autor: Tzva Adonai
Jak ja mam dość tej pierdolonej pracy..
Ensitherum napisał(a):

mogles wyemigrowac do Izraela

Co za różnica?... Jestem frajer-pracoholik, tam też bym dogorywał i to
jeszcze w szybszym tempie, bo tam ludzie bądź co bądź pracują znacznie
wydajniej...

Data: 2009-12-16 13:22:01
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai napisał(a):

Co za różnica?... Jestem frajer-pracoholik, tam też bym dogorywał i to
jeszcze w szybszym tempie, bo tam ludzie bądź co bądź pracują znacznie
wydajniej...

Chociaż z drugiej strony miałbym przynajmniej świadomość, że podatki
płacę na rzecz narodu żydowskiego, a nie na utrzymanie polskich
pasożytów społecznych...

Data: 2009-12-16 13:51:07
Autor: Antenka
Jak ja mam dość tej pierdolonej pracy..

Chociaż z drugiej strony miałbym przynajmniej świadomość, że podatki płacę na rzecz narodu żydowskiego, a nie na utrzymanie polskich pasożytów społecznych..<.

Robią cię w ciula - utrzymujesz żydowskich pasożytów społecznych tak
jak i ja  : - (

Antenka

Data: 2009-12-16 13:53:53
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Robią cię w ciula - utrzymujesz żydowskich pasożytów społecznych tak
jak i ja  : - (

To ty mieszkasz w Izraelu?...

Data: 2009-12-16 13:55:50
Autor: Antenka
On 16 Gru, 22:53, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> Robią cię w ciula - utrzymujesz żydowskich pasożytów społecznych tak
> jak i ja  : - (

To ty mieszkasz w Izraelu?...

Nieee- bleee ! W Najjaśniejszej RP, ciulu!

Antenka

Data: 2009-12-16 13:58:59
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Nieee- bleee ! W Najjaśniejszej RP, ciulu!

Sorry, ale jestem już chyba zbyt zmęczony, by próbować zrozumieć
kobietę.. Za kilkanaście minut wyrucham jedną z was we wszystkie
dziury, potem wypiję setkę i kładę się spać...

Data: 2009-12-16 15:17:13
Autor: Mariusz Merta
proponuje, żebyś pan zmienił krążek dvd, najlep iej laboratorium Dextera
najwyraźniej heteroseksualne pornosy budują w pańskim umyśle silne
mniemanie, że jest pan seksualnym tytanem
co może przejawić się molestowaniem przedszkolaków...
jedna z kochanek Polańskiego stwierdziła, że jego skłonność wynika z
mikrych rozmiarów
siusiaka...dlatego woli on niedoświadczone małolaty, gdyż kobiety
zazwyczaj się śmieją...
musi to być dla was bardzo frustrujące...
w/w rysunkowy serial pt. laboratorium Dextera może panu pomóc, może
przemyśli pan sprawę bycia geniuszem yntelektu...jak pan zostanie
yntelektualnym tytanem
proszę wziąc do terminu dr kruka i płacić mu koniecznie w euro...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-17 13:30:33
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-16 22:58, Tzva Adonai pisze:
Antenka napisał(a):

Nieee- bleee ! W Najjaśniejszej RP, ciulu!

  Za kilkanaście minut wyrucham jedną z was we wszystkie
dziury,

To akt "zemsty" na kobiecym gatunku?
W rzeczywistości to ona ciebie "wyrucha" - z pieniędzy..  Ty będziesz seks z nia rozpamiętywał do następnej wizyty w burdelu, a ona o tobie zapomni zaraz po twoim wyjściu. - Będzie pamiętać tylko te pieniądze z ktorych cię "wyruchała".

Data: 2009-12-17 19:41:50
Autor: mundek
Antenka napisał(a):
[...]

Bo nie należy ufać niczemu, co ma pizdę i zna wartość pieniądza. ;-)

Lepiej niech sobie odpuści te wszystkie dziwki, bo skończy jak Piesiewicz itp.

Data: 2009-12-18 16:35:53
Autor: Jadrys
Antenka napisał(a):
[...]

Etam, nie znasz się..

Data: 2009-12-16 23:12:57
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:26be6d38-fbf9-49df-a41a-ededa493be29j9g2000prh.googlegroups.com...
[...]
-- -- --
Współczuję ci, strach przed AIDS, tarcie się w gumie, nic przyjemnego...
W PRLu to było życie, żadnego AIDS, chlanie na imprezach w TKKFie i ruchanie koleżanek po pracy na biurku, albo na Międzynarodowych Zwodach Skibobowych w Szklarskiej Porębie w ośrodku Wanda... czy innych ośrodkach, podczas organizowania imprez sportowych. Ech, kiedys to było życie i wszystko z dotacji miasta... I jakos było państwo stać, ludziom imprezy sportowe zorganizować, wyżerkę, nagrody chlańsko, kiełbaski, pieczenie barana i ruchańsko skolko godno..., człowiekowi przyjemnie się żyło... i o człowiaka dbano...

boukun

Data: 2009-12-17 13:22:02
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-16 21:31, Tzva Adonai pisze:
[...]

Ciesz się że masz pracę..

Data: 2009-12-17 16:36:14
Autor: robertcb
> [...]
> drudzy takie jak ja?... Dzisiaj kończę o 23, a potem na godzinę jadę
> do burdelu wydymać ciasną małolatę.. To oprócz alkoholu, narkotyków i

jak do 23, to pewnie w tesco za 1000/mc.

--

Jak ja mam dość tej pierdolonej pracy..