[Applefobia] Jak ja się cieszę, że nie jestem użytkownikiem Apple

Data: 2011-11-17 21:33:15
Autor: Tomaszek
[Applefobia] Jak ja się cieszę, że nie jestem użytkownikiem Apple
http://applefobia.blox.pl/2011/11/iOS-501-Gorzej-niz-zle.html

Po śmierci Jobsa widać firma podąża raz wytyczoną ścieżką. Guru nie ma, ale burdel pozostał. Choć nie wiem czy powinienem obrażać burdele - tam jest porządek. Idziesz, płacisz i dostajesz to za co zapłaciłeś;) A tu nie wiadomo;)

Data: 2011-11-18 07:03:31
Autor: Pszemol
"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:ja3r24$i44$1news.onet.pl...
http://applefobia.blox.pl/2011/11/iOS-501-Gorzej-niz-zle.html

Stare wieści. Już jest nowa poprawka na wypuszczeniu.
Ja bym się cieszył że problem okazał się w zarządzaniu energii
przez software a nie w czymś związanym z elektroniką na płycie
bo można go równie łatwo softwareowo naprawić...

[...]

Nic takiego nie widać - to raczej chore interpretacje zazdrośnika.
Ty się cieszysz że nie jesteś użytkownikiem Apple i to dla mnie
jest deklaracja Twoich emocjonalnych motywacji...

Data: 2011-11-19 11:41:40
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-11-18 14:03, Pszemol pisze:
[...]

Tym razem;) Ale na wybuchające baterie w sprzętach apple już aktualizacja oprogramowania nie pomoże.

Nic takiego nie widać - to raczej chore interpretacje zazdrośnika.
Ty się cieszysz że nie jesteś użytkownikiem Apple i to dla mnie
jest deklaracja Twoich emocjonalnych motywacji...

O tak, ja swoje pieniądze traktuje bardzo emocjonalne.

Data: 2011-11-19 09:14:48
Autor: Pszemol
"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:ja814r$5e5$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie tak samo jak na wybuchające baterie w laptopach
Sony czy Della.

Najwyraźniej.

Data: 2011-11-23 11:43:16
Autor: Michal
[Applefobia] Jak ja się cieszę, że nie jestem użytkownikiem Apple

Tym razem;) Ale na wybuchające baterie w sprzętach apple już
aktualizacja oprogramowania nie pomoże.

Możesz się bardzo zdziwić.
Proces ładowania i rozładowywania ogniw litowych wymaga precyzyjnego pomiaru parametrów procesu (prąd, napięcie, temperatura ogniwa). Myślisz że tym nie zajmuje się oprogramowanie?
Jak najbardziej wadliwe oprogramowanie urządzenia z ogniwami litowymi może doprowadzić do zapłonu/wybuchu ogniwa. Chyba że ładowanie i rozładowywanie (zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem) robione jest czysto hardware'owo.

Michał

Data: 2011-11-23 12:30:35
Autor: J.F
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jaiio2$292r$1@news2.ipartners.pl...
[...]

Jak najbardziej kazda bateryjka litowa powinna takie zabezpieczenie miec.
Z tym ze np w (chinskich zamiennikach) do siemensa bylo ustawione na 4.4V, tymczasem telefon pilnowal zeby 4.2 nie przekroczyc.
Przy 4.4V jeszcze nie wybucha.

J.

Data: 2011-11-23 07:46:36
Autor: Adramelech
[Applefobia] Jak ja się cieszę, że nie jestem użytkownikiem Apple
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na
"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:ja3r24$i44$1news.onet.pl...
http://applefobia.blox.pl/2011/11/iOS-501-Gorzej-niz-zle.html

Stare wieści. Już jest nowa poprawka na wypuszczeniu.

http://applefobia.blox.pl/2011/11/Ale-nastepny-to-juz-na-pewno-bedzie-super.html

"Widząc aktualizację, która koncertowo robi jeszcze większy bajzel w systemie,
 marzą już tylko o mitycznej następnej poprawce, która po prostu będzie działać.

Typowym sposobem eksploatacji iPhona z iOS 5 nie jest cieszenie się jego możliwościami,
ale oczekiwanie na następną aktualizację systemu. Oczekiwanie na następną poprawkę. Oczywiście w chwili, kiedy ona się pojawi i zrobi swoje, fani Apple przechodzą w stan kolejnego oczekiwania. I tak ad mortum defecatum..."

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

[Applefobia] Jak ja się cieszę, że nie jestem użytkownikiem Apple