Jak ja się dowiedziałem o katastrofie samolotu

Data: 2010-04-21 08:21:06
Autor: boukun
Jak ja się dowiedziałem o katastrofie samolotu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqm4s5$t7r$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hql445$gk$1mx1.internetia.pl...

Spałem sobie smacznie rano w sobotę i około godziny dziesiątej zadzwonił telefon...

Zamiast tu pierdudlić głodne kawalki, lepiej przyaportuj piłeczkę i poujadaj z pedalska...

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-21 08:30:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqm62l$ui6$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqm5kn$q4k$1mx1.internetia.pl...

[...]

No, swietnie! Do tego się nadajesz, do aportowania i pedalskiego ujadania.
Poujadaj po pedalsku jeszcze raz...
I spieralaj...