Data: 2016-06-08 03:51:45 | |
Autor: sczygiel | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 22:08:28 UTC+2 użytkownik garus.k...@gmail.com napisał:
...jeśli brak zwężenia, tylko znikający pas przechodzi w lewo/prawoskręt?O! Widze ze w łodzi więcej takich baboli: https://www.google.com/maps/@51.7506797,19.4895355,3a,75y,11.39h,79.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRKNYs-U1i4CJZi5erGGTXA!2e0!7i13312!8i6656 Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką. |
|
Data: 2016-06-08 03:54:35 | |
Autor: sczygiel | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu środa, 8 czerwca 2016 12:51:47 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 22:08:28 UTC+2 użytkownik garus.k...@gmail.com napisał: Miałem na mysli lewy pas :) |
|
Data: 2016-06-08 17:31:26 | |
Autor: J.F. | |
Jak jeździć na zamek | |
Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
Widze ze w łodzi więcej takich baboli: Hm, to chyba normalne, ze lewy pas sluzy do skretu w lewo ? J. |
|
Data: 2016-06-08 09:04:16 | |
Autor: sczygiel | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu środa, 8 czerwca 2016 17:31:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik sczygiel napisał w wiadomościNo nie w pełni :) Często lewy pas prowadzi na wprost a po lewej pojawia się dodatkowy do skrętu. I to nie powoduje problemów z płynnością ruchu i nagłą potrzebą zmiany pasa. |
|
Data: 2016-06-08 14:00:34 | |
Autor: SW3 | |
Jak jeździć na zamek | |
W dniu 08.06.2016 o 12:51 <sczygiel@gmail.com> pisze:
Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką.. No ale co zrobić w takich sytuacjach (czyli gdy pas do skrętu nie jest dodatkowym, pojawiającym się przed skrzyżowaniem pasem)? Jedyne rozwiązanie to wysepka i zwężenie aby potem pas do skrętu mógł mieć wyraźny początek. Ale to też złe rozwiązanie (przydatne do uporządkowania ruchu gdy jest korek ale w innych przypadkach utrudniające ruch). Niestety takie też się stosuje. Czasami nawet w idiotycznej formie wtłaczania wszystkich na pas do skrętu, np: https://goo.gl/maps/kazCmcYBpt62 ( https://goo.gl/maps/GxaPbcpV2Jq ). -- SW3 -- -- Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych. /Bastiat |
|
Data: 2016-06-08 06:40:01 | |
Autor: sczygiel | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu środa, 8 czerwca 2016 14:00:36 UTC+2 użytkownik SW3 napisał:
W dniu 08.06.2016 o 12:51 <sczygiel@gmail.com> pisze:No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem dodatkowym. Feler jest taki ze nie zawsze miejsce na to jest. To rozwiązanie jakie pokazałeś nadaje sie na drogi gdzie ruch nie jest wielki. Tam daje sie zazwyczaj płynnie zmienić pas. A zabranie pewnej częsci drogi nie jest bolesne. Do tego jak ktoś chce skręcić w lewo to moze przez wysepke przejechać jak jest korek. W miescie zajęcie bezproduktywnie miejsca jest bolesne i w sumie nie zmienia zbytnio sytuacji. To miejsce w łodzi jakie wskazałem można poprawić malując wcześniej znaki na jezdni sugerujące ze to pas do skrętu i pozwalając mieć więcej czasu na zmiane pasa. |
|
Data: 2016-06-08 15:15:31 | |
Autor: garus.krzysztof | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu środa, 8 czerwca 2016 15:40:03 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com
No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem dodatkowym. A gdyby tak tam (sytuacja z początku wątku) lewy pas był prosto+lewo zamiast tylko lewoskręt? Plus przestawienie świateł.. Dalej za światłami obydwa schodzą się w jeden. -- bajcik |
|
Data: 2016-06-08 23:38:04 | |
Autor: sczygiel | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 00:15:33 UTC+2 użytkownik garus.k...@gmail.com napisał:
W dniu środa, 8 czerwca 2016 15:40:03 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com > No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem dodatkowym. Nie wiem czy by to pomogło. Może wtedy tam na końcu by się działy cyrki z zmianą pasa. W przypadku szczytu ruchu to skrzyżowanie mogło by sie dodatkowo korkować. Niestety akurat to miejsce gdzie dwupasmówka zmienia się w zwykłą droge. Jak nie taki problem to inny... |
|
Data: 2016-06-08 17:40:16 | |
Autor: J.F. | |
Jak jeździć na zamek | |
Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem dodatkowym. Nawet jak jest, to pozostaje kwestia dlugosci. Krotki pas moze powodowac blokowanie roznych kierunkow, dlugi pas ... powoduje, ze problem wraca :-) Problem rozwiazuje dobry inzynier ruchu - ustawiajac swiatla tak, aby korki na wszystkich pasach byly podobnej dlugosci :-) To miejsce w łodzi jakie wskazałem można poprawić malując wcześniej znaki na jezdni sugerujące ze to pas do skrętu i pozwalając mieć więcej czasu na zmiane pasa. Na oko, to jest tam calkiem sporo tego miejsca. J. |
|
Data: 2016-06-08 09:08:44 | |
Autor: sczygiel | |
Jak jeĹşdziÄ na zamek | |
W dniu środa, 8 czerwca 2016 17:40:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik sczygiel napisał w wiadomościNiby tak. Tyle że jak się nie zna tego odcinka to człowiek nagle wpada na pas do skrętu i ma 100-200m na zmiane pasa na środkowy. Jak ruch jest gęsty (a niestety wcześniejsze światła dosyć dobrze forują paczkę pojazdów) to nie ma zbytnio mozliwości sie sprawnie wepchać. Szczególnie jak człowiek przyzwyczajony jest do konfiguracji jak np. tu: https://www.google.com/maps/@51.7738295,19.4826557,3a,75y,336.49h,73.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1sivzXYDMRXFHv-- VWY0ztaw!2e0!7i13312!8i6656 |
|