Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?

Data: 2009-11-01 13:23:19
Autor: kml
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?

Użytkownik "marcan" <marcan_akwa@op.pl> napisał w wiadomości news:hcju9k$f22$1news.onet.pl...
Witam,
Mam kupić używanego (20 miesięcy) Forda S-max od dealera Forda. Auto jest po
małym dzwonie (wymieniona maska, przednie reflektory, 2 poduszki,
kierownica, zderzak, chłodnica; silnik nietknięty) ale naprawione w ASO i
nadal na gwarancji fabrycznej przez jeszcze 4 miesiące. Dealer, aby
udowodnić dobry stan auta proponuje mi skorzystanie z przedłużonej
gwarancji.

To jest mały dzown jak strzeliły poduchy? Małego dzwona to miał znajomy ostatnio, też centralnie przodem ale poduchy nie wystrzeliły. Naprawa OIDP ~12 netto.

kml

Data: 2009-11-01 13:28:10
Autor: marcan
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
"kml"  napisał
To jest mały dzown jak strzeliły poduchy? Małego dzwona to miał znajomy ostatnio, też centralnie przodem ale poduchy nie wystrzeliły. Naprawa OIDP ~12 netto.

Nie rodzaj uszkodzenia jest przedmiotem mojego pytania, lecz którą gwarancję wybrać.

Dzwon nie mógł być poważny skoro nawet rejestracja się nie wygięła. Reflektory się nie stłukły, lecz porysowały, dlatego je wymieniono. Szyba ocalała. Silnik nietknięty. Widocznie poduszki były nadwrażliwe;-) Nie wiem, nie znam się, ale słyszałem o wystrzeleniu poduszek u kolegi bez dzwona, a po ostrym hamowaniu. Wada instalacji poduszek?

Data: 2009-11-01 13:37:07
Autor: kml
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?

Użytkownik "marcan" <marcan_akwa@op.pl> napisał w wiadomości news:hcjut2$gcr$1news.onet.pl...
"kml"  napisał
[...]

Jeżeli po samym hamowaniu to musi być jakiś masakryczny fuck-up. Swoją droga to zajebista opcja, dajesz po heblach i strzelają poduchy :|

Nieco off topa ale to, że akurat tak się złożyło że rejestracja jest prosta to raczej o niczym nie świadczy IMO. Oglądałeś tylną czy też jest prosta?

kml

Data: 2009-11-01 19:51:04
Autor: marcan
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
"kml"  napisał (...)
Oglądałeś tylną czy też jest prosta?
Tak, nietknięta. Obydwie oryginalne podzwonowe.

Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?