Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?

Data: 2009-11-01 15:07:36
Autor: Man-Fred
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
Niestety nie będę obiektywny, bo mnie się ten samochód okropnie podoba. Jeżdżę teraz mondeo kombi i powoli ostrzę sobie ząbki na s-maxa. Ja bym skorzystał z gwarancji darmowej na 7 miesięcy. Dopłacać 900 zł, kiedy może już w tym okresie okaże się, że auto jest naprawdę w porządku? Nie wiem, czy jest sens. Ewentualnie, w razie kłopotów - można albo zacząć dyskusje z fordem, albo poszukać nowego właściciela. Wiesz przynajmniej, co i jak było naprawiane. Handlarz by Ci sprzedał jako prawie nowe, bezwypadkowe itp.
Pozdrawiam

Data: 2009-11-01 18:26:52
Autor: Abecadło
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
Niestety nie będę obiektywny, bo mnie się ten samochód okropnie podoba.

Też nie będę obiektywny bo ma takie coś od od kilku tygodni,

Jeżdżę teraz mondeo kombi i powoli ostrzę sobie ząbki na s-maxa.
Też miałem MKIII kombi i problem co dalej

[...]
Też bym tak rozbił i wybrał Ford Protect, zawsze to Fordowski. Poza tym jak coś nie tak, to do tej samej firmy. O ASO Forda różne rzeczy słyszałem, ale na FP narzekąń nie przypominam sobie.
Nie wiem jaka jest cena, ale starałbym się poszukac coś innego. Niestety, samochodów używanych S-MAX jest coraz więcej, ale porządnie utrzymanych i bez kosmicznego przebiegu niewiele.
No chyba że z Radomia albo Gniezna ;-)

Data: 2009-11-01 19:56:15
Autor: marcan
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
"Abecadło"  napisał
Też nie będę obiektywny bo ma takie coś od od kilku tygodni,
Jakie? Wersja, rocznik, silnik, jak się sprawuje? Warto?
Też bym tak rozbił i wybrał Ford Protect, zawsze to Fordowski.
To samo pytanie co do Man-Freda: Rozumiem, że porównałeś warunki
i wyłączenia? Na tych 900 zł mi nie zależy, a na papierze z wartością, tak.

Data: 2009-11-01 21:41:46
Autor: Abecadło
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
"Abecadło"  napisał
Też nie będę obiektywny bo ma takie coś od od kilku tygodni,
Jakie? Wersja, rocznik, silnik, jak się sprawuje? Warto?
1.8 TDCI, zdecydowanie warto, super
Też bym tak rozbił i wybrał Ford Protect, zawsze to Fordowski.
To samo pytanie co do Man-Freda: Rozumiem, że porównałeś warunki
i wyłączenia? Na tych 900 zł mi nie zależy, a na papierze z wartością, tak.
Mniej więcej

Data: 2009-11-01 19:53:55
Autor: marcan
Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?
"Man-Fred" napisał
[...]
Tak, z jednej strony racja, wiem co i jak, z drugiej, no właśnie, mam pewność, że był dzwon, ale może coś skubani ukrywają...

Jak jest Wasza opinia dot. tego używanego Forda?