Jak jest roznica miedzy oponami

Data: 2011-04-21 22:36:11
Autor: Mr. MAKARENA
Jak jest roznica miedzy oponami
Author trek :

http://www.ambike.pl/photo/product_big/e/4/8/1_e486b41fa842.jpg

a Author slick :

http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/60/47/82/1560478289

Ktora z tych opon polecilibyscie do wekendowch wypraw z sakwami glownie po asfalcie ?

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-04-22 09:36:11
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 21 Apr 2011 22:36:11 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/60/47/82/1560478289

tej kiedyś używałem w mieszczuchu - straszny badziew - jak załapałem gumę i
dosłownie chwilkę pojechałem na feldze (od momentu kiedy poczułem ze mam
flaka do zatrzymania) to zdążyła sie przetrzeć na bokach.

Data: 2011-04-22 03:23:40
Autor: Marek
Jak jest roznica miedzy oponami
....::QRT::...:

jak załapałem gumę i dosłownie chwilkę
pojechałem na feldze (od momentu kiedy poczułem ze mam
flaka do zatrzymania) to zdążyła sie przetrzeć na bokach.

A ramy pękają od mycia :).
To niemożliwe nawet w największym badziewiu. Pewnie miałeś już ścianki
boczne mocno wcześniej osłabione.
Author nie robi wielu produktów spod swojej marki. To tylko nalepka na
oponę. A właściwi producenci mogą się zmieniać.
Po zbyt szybkim zestarzeniu się authorowskiego slicka postanowiłem
więcej nie kupować gum z ta nalepką. Ale w nagłej potrzebie nabyłem
Mobstera i na razie... tfu,tfu... trzyma się dzielnie.
Mr. MAKARENA, jeśli chcesz trzymać się Authora i jeździć głównie po
asfalcie, to kieruj się w wyborze profilem bieżnika. Ja brałbym te
bardziej łyse.

--
Marek

Data: 2011-04-22 12:46:35
Autor: ...::QRT::...
Jak jest roznica miedzy oponami
Dnia Fri, 22 Apr 2011 03:23:40 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

...::QRT::...:

[...]

opony były zasadniczo nowe. Choć faktem jest ze zdążyły złapać gume już
wczesniej co też dobrze o nich nie świadczy. - poprostu cienkie scianki
słaby, rzadki słaby oplot,  niezbyt równa a twarda nawierzchnia i gotowe. Kupiłem kendy kwest z wkładką antyprzebiciową k-shield i jest git. Zero gum
chyba już prawie 2 lata.
Author nie robi wielu produktów spod swojej marki.

no wiec własne

To tylko nalepka na
oponę. A właściwi producenci mogą się zmieniać.

poprostu author zleci temu kto zaproponuje mniej - z oczywistymi
konsekwencjami

Data: 2011-04-22 14:38:06
Autor: Mr. MAKARENA
Jak jest roznica miedzy oponami

asfalcie, to kieruj się w wyborze profilem bieżnika. Ja brałbym te
bardziej łyse.

Czyli treki ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2011-04-22 15:28:59
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 22 Apr 2011 14:38:06 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

asfalcie, to kieruj się w wyborze profilem bieżnika. Ja brałbym te
bardziej łyse.

Czyli treki ?

kup schwalbe a nie ten badziew.

Data: 2011-04-22 18:00:11
Autor: Inead

"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote in message news:eqjj9wmrwmdv.2hglfz2b4pxf$.dlg40tude.net...
[...]

Polecam Conti Race King.

Data: 2011-04-22 20:41:53
Autor: Mr. MAKARENA
Jak jest roznica miedzy oponami
kup schwalbe a nie ten badziew.

Taka ?

http://allegro.pl/opona-schwalbe-road-cruiser-28-x-1-4-700-x-35c-i1558058918.html

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-04-22 21:29:09
Autor: Paweł(Suw)
W dniu 2011-04-22 09:36, ...::QRT::... pisze:
[...]

Pierwszy wyjazd za miasto na nowym Maximie i powrót 20km na flaku
dętke ściągnęło na zakładkę.Jazda co obrót koła z uskokiem. a felga jak nowa
WESOŁYCH ŚWIĄT
www.rowerkiem.suwalki.pl

Jak jest roznica miedzy oponami