Jak jest z matrycą i żywotnością Acera Aspire 77 36ZG?

Data: 2010-01-03 11:59:30
Autor: maxknowledge
Jak jest z matrycą i żywotnością Acera Aspire 77 36ZG?
Dobry wieczór,

czytałem opinie ze sklepów i mam wrażenie, że piszą na nich niezbyt
wiarygodni ludzie. Zainteresowałem się tym modelem ze względu na dobre
parametry jak na moją kieszeń i nie wiem czy nie znalazłoby się coś
podobnego, ale lepszego patrząc na np.: jakość matrycy, żywotność
płyty głównej i funkcjonalność.

Załączam pozdrowienia.

Jak jest z matrycą i żywotnością Acera Aspire 77 36ZG?