Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?

Data: 2017-09-25 10:36:50
Autor: Marcin G.
Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1rj00s6sazgk.xxhbtm54a0d9.dlg@40tude.net...

Czołem,

W rankingach zadowolenia użytkowników Lenovo jest dość wysoko. Szukam w tej
chwili lapka za ok. 3500 zł do średnio wymagających zastosowań dla mało
kumatego komputerowo starszego człowieka. Prawie kupiłem Idea Pada.. ale:

Wczoraj dostałem info, że w pewnej znajomej firmie ok. rok temu miała
miejsce wymiana leptopów - zakupiono Lenovo Ideapad dla pracowników i
Thinkpady dla kadry kierowniczej, odpowiednio za ok. 3 i 5 tys zł, czyli
też średnia półka. I teraz uwaga, przez ten rok ok. 80% komputerów
powodowało problemy - od stabilności po sprawy mechaniczne i elektryczne,
jak np. padajace porty.

Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
dla innych marek?

-- //\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Nie mogę powiedzieć o całej firmie, w której pracuję, ale w moim najbliższym firmowym otoczeniu padł tylko Lenovo (stacjonarny ThinkCentre). Co prawda był to tylko zasilacz i naprawili w ramach gwarancji, ale jednak niesmak pozostał. Z kompem do dziś są problemy. Nie wiem czy przyczyną jest sprzęt, czy wieczna beta Windows 10. Poza Lenovo są/były tutaj u nas HP, Fujitsu-Siemens i Acery, żaden się nie zepsuł.
Z prywatnych komputerów, jednemu z kolegów popsuł się po gwarancji notebook Lenovo Thinkpad E5x0. Nieautoryzowany serwis nie był w stanie go naprawić.
W domu mam tablet Lenovo Mixx 300. Co prawda się jeszcze nie popsuł, ale dość często się nie chce wyłączyć po zamknięciu windowsa (może to wina wiecznej bety). Poza tym ma słabo czytelne opisy klawiszy.
Ja prywatnie korzystam z HP ProBook 6570b od pięciu lat i jestem zadowolony.
Mając powyższe doświadczenia mógłbym ewentualnie kupić stacjonarny Lenovo ThinkCentre, ale nad zakupem notebooka tej firmy to bym się co najmniej 3 razy zastanowił.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?