Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?

Data: 2017-09-27 18:27:45
Autor: Andrzej W.
Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
W dniu 2017-09-24 o 13:52, Maciek pisze:
Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
dla innych marek?

Używam Thinkpady R i T od serii 500 przez 520, 530 i 540, tak 30-40 sztuk.
Laptopy do pracy, co najmniej 8h dziennie, żadnych kłopotów.
Niektóre R500 dotąd pracują, ok. 6 lat, pracownicy je dostali, choć przyznać trzeba, że wiatraki czasem się już przycinają.

Byłą próba cięcia kosztów i kupiliśmy dwa E520, te były gorzej wykonane i wróciliśmy do T.

--
AWa.

Data: 2017-09-28 18:16:55
Autor: Maciek
Dnia Wed, 27 Sep 2017 18:27:45 +0200, Andrzej W. napisał(a):

[...]

Okazało się, że ekran 15 cali jest dla przyszłego właściciela za mały, więc
Thinkpady tak czy inaczej odpadają.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-09-29 11:37:38
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?

Powitanko,

Okazało się, że ekran 15 cali jest dla przyszłego właściciela za mały, więc
Thinkpady tak czy inaczej odpadają.

Za tyle monet to kupisz Dell Precission M6600. Ekran 17 i trochę ponad FHD.
Lapek nie do zdarcia, tylko waży 4 kg.
Kupiłem poleasingowego, sądząc po śladach na obudowie, to delikatnie się z nim nie obchodzono. U mnie już jakieś 2 lata w niezawodnej służbie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2017-09-30 18:17:18
Autor: Maciek
Dnia Fri, 29 Sep 2017 11:37:38 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

[...]

Już ich nie robią, a produkowany nastepca z tej linii kosztuje ponad 4k...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?