Jak jest z wygranymi w grach przez internet?

Data: 2015-06-14 13:47:25
Autor: cef
Jak jest z wygranymi w grach przez internet?
W dniu 2015-06-14 o 13:19, Walu¶ pisze:
Np. wygrywam 900 mln zł w grze lotto w sieci.
Jak przelać kasę na swoje konto, aby nie płacić podatku.
Wiem, że wolna kwota od podatku to 2200 zł przy takich zakładach.
Więc mogę codziennie przelewać 2200 przez miesiąc (uważać tylko
żeby nie przekroczyć kwoty 15000 euro w miesiąc)?

Dobrze rozumiem? Czy 2200 to mogę sobie przelać raz na miesiąc?

A sk±d kwota 2200?
Limit bez podatku jest chyba inny w tego typu zakładach co i tak nie zmienia faktu,
że podatek jest od wygranej. Je¶li więc wygrywasz 900mln, to podatek wynosi, tyle
ile wyjdzie gdy przyjmiesz wła¶ciw± stawkę 10% - chyba? -
i rozbijanie na raty nic nie da.
Chyba, że będziesz wygrywał małe sumy codziennie i potrafił to udowodnić.

Data: 2015-06-14 14:24:01
Autor: Walu¶
W dniu 2015-06-14 o 13:47, cef pisze:
[...]

no wła¶nie tu jest problem/kruczek, bo organizator nie musi odprowadzać podatku. A on jest poza granic± Polski, i nie płaci podatku od gier - żadnego
I o to wła¶nie pytam, co do kwoty:
"ygrane w grach liczbowych, loteriach pieniężnych, grze telebingo, zakładach wzajemnych, loteriach promocyjnych, loteriach audioteksowych i loteriach fantowych s± zwolnione z podatku dochodowego jeżeli jednorazowa warto¶ć tych wygranych nie przekracza 2.280 zł."

i tak się zastanawiam, jakbym codziennie przelewał sobie tak± kwotę, i miesięcznie nie przekroczył 15 000 euro. To chyba by było OK.
:)

Data: 2015-06-14 19:17:03
Autor: m4rkiz
"Walu¶" <rowalus@interia.pl> wrote in message news:557d7263$0$27515$65785112news.neostrada.pl...
jeżeli jednorazowa warto¶ć tych wygranych nie przekracza 2.280 zł.

*jednorazowa*

i tak się zastanawiam, jakbym codziennie przelewał sobie tak± kwotę

nie

--
http://db.org.pl/

Jak jest z wygranymi w grach przez internet?