Data: 2009-05-06 08:36:02 | |
Autor: Usrobo | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Mozecie doradzić ?
z tego co wiem na razie to po szybkiej jezdzie trzeba chwilkę postać na wolnich obrotach zeby turbina się wychłodziła. coś wiecej? michal |
|
Data: 2009-05-06 08:42:43 | |
Autor: Tadeusz | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Użytkownik "Usrobo" <> napisał w wiadomości news:pl... Mozecie doradzić ? tak: nie pałować na zimnym, bo turbina nie jest wtedy smarowana i strasznie dostaje w dupę -- pozdrawiam Tadeusz |
|
Data: 2009-05-06 02:17:44 | |
Autor: olleo | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
tak: nie pałować na zimnym, bo turbina nie jest wtedy smarowana Z uwzglednieniem, ze odpowiednia temperatura plynu chlodniczego nie oznacza koniecznie odpowiedniej temperatury oleju - pare km jeszcze trzeba przejechac delikatnie, co zreszta tez ma wplyw na zuzycie napedu (olej w skrzyni tez musi sie rozgrzac, a to sie dzieje zdaje sie jako ostatnie). -- Olleo |
|
Data: 2009-05-06 09:37:40 | |
Autor: JG | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Tadeusz pisze:
tak: nie pałować na zimnym, bo turbina nie jest wtedy smarowanaŻaden silnik tego nie lubi :) pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-06 09:44:00 | |
Autor: Tadeusz | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Użytkownik "JG" <> napisał w wiadomości newl... Tadeusz pisze: ale zaturbione nie lubią wyjątkowo bardzo :) |
|
Data: 2009-05-06 17:36:02 | |
Autor: Piter | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gtreo4$48e$1inews.gazeta.pl... Tadeusz pisze: elektrycznym to nie przeszkadza :P |
|
Data: 2009-05-07 15:33:55 | |
Autor: kamil | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
"Piter" <temp-spam@o2.pl> wrote in message news:gtsaot$kfn$1pyro.tvk.wroc.pl...
Turbina zapewne szybciej elektrony pompuje ;-) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-05-06 08:46:45 | |
Autor: .Peeter | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Użytkownik "Usrobo" napisał:
Mozecie doradzić ? Dokładnie tak. I już wspomniane - nie pałować na zimnym. Czyli dokładnie tak samo jak turbo bocianem. :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2009-05-06 08:48:00 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
Użytkownik Usrobo napisał:
Mozecie doradzić ?Nie musisz stac, wystarczy ostatni odcinek do parkingu/domu/sklepu/pracy jechac bez palowania auta i tak jak pisal kolega nie deptac na zimnym po gazie. pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2009-05-06 00:55:20 | |
Autor: grzegorz.gorko | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
On 6 Maj, 08:48, Gabriel'Varius'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote: Użytkownik Usrobo napisał:> Mozecie doradzić ? Dokładnie. bo zaraz ktos tu napisze, ze trzeba stac na parkingu 5 minut na jałowym :/ GG |
|
Data: 2009-05-06 10:00:07 | |
Autor: JG | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
grzegorz.gorko@gmail.com pisze:
Dokładnie. bo zaraz ktos tu napisze, ze trzeba stac na parkingu 5Po naprawdę ostrej jeździe to nie jest taki głupi pomysł. Ja zwykle czekam, aż temp. oleju spadnie mi poniżej 90 st. - zwykle zabiera to ok. 2 minuty, jeśli do końca dość mocno obciążałem silnik. Po jeździe na torze może i 5 minut być odpowiednie ;) pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-06 10:28:33 | |
Autor: xs | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał(a):
Po jeździe na torze może i 5 minut być odpowiednie ;) Porzadnie przegoniony na trasie seryjny 1.9 TDI potrzebowal 15 minut zeby temp oleju spadla ze 120*C do ~95*C, za to przy normalnej jezdzie w miescie temp nie przekracza 90*. -- |
|
Data: 2009-05-06 12:39:43 | |
Autor: JG | |
Jak jeździć z benzynową turbiną ? | |
xs pisze:
Porzadnie przegoniony na trasie seryjny 1.9 TDI potrzebowal 15 minut zeby temp oleju spadla ze 120*C do ~95*C,Ciekawostka, ale widocznie duży wpływ ma chłodnica oleju. Mi na trasie powyżej 100 st. nigdy nie udaje się nagrzewać, bo powietrze jednak bardzo intensywnie chłodzi. Przy 250 km/h mam 94-95 stopni. Za to powyżej 100 daje się ponoć uzyskać w moim aucie na torze - przy niższych prędkościach i wysokich obciążeniach, ale sam nigdy nie musiałem czekać dłużej, niż 5 minut. za to przy normalnej jezdzie w miescie temp nie przekracza 90*.U mnie podobnie. pozdrawiam, JG |
|